Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
.1 Compatible with all sensorless brushless motors and most of sensored brushless motors such as Novak, LRP and Feigao, etc.
1.2 Excellent start-up, acceleration and linearity features.
1.3 3 running modes (Forward only with brake, Forward/Reverse with brake, Forward/Reverse immediately)
1.4 4 steps of maximum reverse force adjustment.
1.5 Proportional ABS brake function with 4 steps of maximum brake force adjustment, 8 steps of drag-brake force adjustment and 4 steps of initial brake force adjustment.
1.6 9 start modes (Also called “Punch”) from “very soft (Level 1)” to “very aggressive (Level 9)”.
1.7 Multiple protection features: Low voltage cut-off protection / Over-heat protection / Throttle signal loss protection / Motor blocked protection.
1.8 8 steps of timing adjustment by software.
1.9 Built-in switch mode BEC has a powerful output to supply all the electronic equipments.
1.10 Easily program with only one button and compatible with pocket-sized Program Card.
1.11 Firmware can be updated through an USB adapter (Optional equipment).
1.12 Splash proof and dust

mjaw de EZ-runsetje 's weet ik niet , heb hiermee op de 2wd slash gereden, 60A/9T , dat gaf een snellere opwarming van de motor en ESC dan de Velineon combi ,dit allebei met een 3S 8000Mah 15C Lipo.

Laatst bewerkt:
mjaw de EZ-runsetje 's weet ik niet , heb hiermee op de 2wd slash gereden, 60A/9T , dat gaf een snellere opwarming van de motor en ESC dan de Velineon combi ,dit allebei met een 3S 8000Mah 15C Lipo.

Daar durf ik niks over te zeggen, maar met een zware esc (eventueel zelfs de 150A van ezrun) zou dit toch mee moeten vallen. In de portemonnee scheelt het in elk geval toch wel een hoop...

lights2.jpg

Je ziet het niet goed op de foto maar het zijn 2 rijen van 8 leds boven elkaar
Achterlichten ook klaar, alleen 1 probleem, 37 leds op 1 9volt batterij gaat niet werken :(

Ik vind het wel geslaagd. Misschien nog even recht zetten kan dat nog?
2x 9V moet toch lukken? Waar heb je de ledjes vandaan trouwens?

Laatst bewerkt:
ja zeker een leuke prijs. het probleem met 9v blokjes is dat ze over het algemeen een zeer laag amperage hebben (zo rond de 0,5A) dus daar kun je niet teveel ledjes op aansluiten.

Ik vind het wel geslaagd. Misschien nog even recht zetten kan dat nog?
2x 9V moet toch lukken? Waar heb je de ledjes vandaan trouwens?

Zitten gewoon los, dus zijn volledig verstelbaar zonder aanpassingen aan de slash.
Voor voor geld hetzelfde.

De ledbalkjes evenals de rest komt van conrad.nl
IN het echt zien ze er mooier uit omdat je dan wel het raster ziet ivp 1 lichtblok.
Denk aan mustang achterlichten alleen dan 16 ipv 3 :D

Ik vind vooral die achterlichtjes wel geining. Plaats anders eens een linkje als je wil. Ik vind de Conrad site nogal ondoorgrondelijk soms.

Klopt, voor is inderdaad niet zo bijzonder, behalve dat het lenzen zijn die waterdicht zijn/
http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=185310

Deze ledbalken zijn het.
LED BALK 8-VOUDIG/ROOD RM 2.54 - Vlak-LED's, LED-regels, LED-rijen - Conrad Electronic
2 boven elkaar gelijmt, min pootjes aan de binnenkant, tegenelkaar gebogen en een stukje metaal (restje pootje van de voorste ledjes) eroverheen gesoldeerd.
Zelfde met de pluspootjes alleen deze niet samengebogen.
Getest en waterdichtgemaakt met hot glue :D

Heb gisteren nog even getest in het donker, lekker rondgescheurd op een besneeuwt parkeerterrein, erg leuk om te doen met lichten.

Laatst bewerkt:
hallo een vraagje, ik ben vandaag naar de rc shop geweest, en ze zeggen dat de slash 4x4 nog niet leverbaar is, ik zie hier verschilende die de slash 4x4 wel al hebben, waar hebben jullie hem dan gehaald?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back