Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind een maand toch best lang.
Had eigenlijk vorige maand al binnen moeten zijn. (laatste week van januari.) is nu laatste week van februari geworden. of de eerste week van maart.
tja.. dat krijg je dus als je hem in nederland besteld. :/

tja, ik heb hem begin januari besteld, en kreeg ein januari te horen dat hij ze pas eind febriari binnen heeft.
meer als wachten kan ik dan ook niet.

net optijd voor de rallycup mijn spares binnen.

lagers, caster blocks, steeringblocks, drive hubs, stubaxle carries, stubaxle front, stubaxle rear..

ben benieuwd morgen, met 19 man in de unlimited klasse en ze verwachten 4cm sneeuw in de ochtend.

ik denk dat er toch wel 3 a 4 stuks 4x4 slashes op de baan zijn..

Heb wel de hele as voor je e.v. (als de boot binnen is...) voor of achter?
Bedankt, maar heb de 2wd stubaxels al als tijdelijke fix.
Vandaag wat zitten solderen, ben best tevreden, ik moet nog het plaatje waarop ze zitten ff opnieuw maken zodat ze wat rechter zitten.
En de achterlichten, daar heb ik een paar mooie led bars voor met 8 ledjes, moet alleen even uitzoeken of ik daar 1 of 8 weerstandjes voor nodig heb.
Heb maar 2 soort weerstandjes liggen namelijk.
En als ik 2 ledbars per kant wil hebben word 16 weerstandjes een beetje te veel :')

lights.jpg

lights1.jpg

Het spuiten van mijn body is, waarschijnlijk door de kou, verkeerd gegaan. Ik heb dus op korter termijn een nieuwe body nodig en ga het liefst voor een harde body (Lexan?) en kant en klaar. Mocht iemand op korter termijn (ook) een body in de US willen bestellen en kosten willen delen, geef ff een gil.

Opties waar ik een harde body in de EU kan bestellen hoor ik graag!

Laatst bewerkt:
iemand een idee, voor vervanging van de velineon esc die incombie met de velineon motor te gebruiken is ? Wil wat meer instelmogelijkheden hebben en een ESC die wat meer ampere's kan verduren .Dit ivm de warmte ontwikkeling van de ESC en motor en gebruik met 3S lipo's.

Als je aan de limiet zit van de velineon wordt ie al snel warm/heet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back