Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag in een vreselijk berg bagger gereden, en nu bezig alles weer schoon te krijgen. Lagers weer gangbaar maken etc. Nu zitten de beide achteraandrijfassen vast, ze kunnen niet meer in of uit schuiven. Hoort dit? Of moet ik dit toch weer gangbaar zien te krijgen?
Heb als spare een sete aandrijfassen uit de 4*2 gekocht, en deze kunnen wel in/uitschuiven

Het lijkt me wel te moeten, de lengte moet kunnen veranderen omdat de ophangingen geen zuiver parallellogram (zo zou het moeten kloppen) zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
ze moeten wel in en uit kunnen schuiven.
als dit niet meer gaat of erg zwaar heeft dit invloed op je vering van de auto.
dus ff uit elkaar trekken en goed schoonmaken..

Als je ze volgende keer ff inspuit met WD40 lopen ze ten eerste lekkerder en en het verdrijft ook vocht. Werkt aardig is mijn ervaring.

Heb ze inderdaad weer los gekregen. Eentje loopt weer als "gesmeerd", de andere zit een zwaar punt in. Moet ik nog even zien op te lossen. Dank voor de reactie

hoe zitten ze gemonteerd op je wagen? het beste is als het dikke gedeelte van de as bij de kant van het differentieel zit en het dunne gedeelte aan de kant van het wiel.

traxxas plastic aandrijfassen kunnen maar op één manier in elkaar geschoven worden. je moet goed kijken dat beide uiteinden dezelfde oriëntatie hebben (kijk naar de stalen pinnen, die moeten gelijk staan, als je begrijpt wat ik bedoel...)

traxxas plastic aandrijfassen kunnen maar op één manier in elkaar geschoven worden. je moet goed kijken dat beide uiteinden dezelfde oriëntatie hebben (kijk naar de stalen pinnen, die moeten gelijk staan, als je begrijpt wat ik bedoel...)

Klopt, anders gaan je wielen niet gelijkmatig rond dus erg belangrijk.

Zojuist de proline inner tray ontvangen. zodra die op maat geknipt is zl ik wat foto's posten. Zal wel vanavond laat worden

Zonde van mijn 4X4 ,zowel 1/10 als 1/16 dan is gelijk het short course eraf.:rolleyes:
Je koopt toch niet zo'n auto om er een ander soort klasse van te maken ..........:confused:

smaken verschillen, zeker in de "grote meute";)

en de 1 vindt het short course look geweldig en de ander de VW Baja Bug;) en de volgende allebei
nie.

klasse?? klasse??? welke klasse?? ah ja de baja klasse:mrgreen:

Laatst bewerkt:
Ja Hoorrrrr!
Hij is binnen, de PE! Uit de US. Heftig apparaat voor een Newbee.

1000+1 vragen, maar eerst is ff proberen en lezen. Zo blij als een kind :D

Inner tray

Hij staat erop, de Jconcepts inner tray. Laat nu de sneeuw maar weer komen!
Wat opvalt is hoe laag de kap is, ik denk niet dat er nog ruimte overblijft voor een ventilator op de esc.
Met dank aan Barefoot, die tipte de achterkant niet teveel weg te knippen. Ondanks deze waarschuwing had ik toch nog meer materiaal kunnen laten staan

Aan de kant van de esc is iets grotere verlaging, voor een betere airflow over de esc.

Er is maar erg weinig ruimte over onder de binnenkap. De motor kabels drukken al tegen de kap

Ik heb al meer materiaal laten staan, maar toch blijft er nog een gaatje over. Voor een beetje luchtafvoer zal ik maar denken

Ik wil mijn 4x4 ook binnen hebben!

whine.jpg

Waar heb je die overtray besteld Bricks? die moet er voor de 4x4 uiteraard komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back