Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
SCRT10 - Hong Nor SCRT-10 4WD Short Course Racing Truck
Zeker een concurrent voor de slash 4x4 al zal ie niet zo degelijk zijn denk ik.
De prijs klopt i.i.g. wel, in Nederland zal ie wel weer duurder worden.

ik hem gisteren even in me handen gehad bij pk.
ziet er goed uit,een stuk robuuster als de slash denk ik.
ze rijden met 1:8 motor terwijl de truck toch 1:10 is en standaard iets kleinere banden heeft.
de meesten van jullie zullen ze nog wel tegenkomen op de baan dit jaar,ze hebben er alle 3 1 gekocht.

hehe instellingen nagekeken als ie het nu nog niet doet moet ik nog even verder graven.

Laatst bewerkt:
bij ons op de club hebben er ook 2 deze auto besteld.
mooie bak hoor ! lees er ook veel goed over.
maar ik denk dat je met deze auto toch wat "netter" moet rijden als met een slash.
met een slash kan je echt gooien en smijten en dan gebeurt er nog weinig, ik weet niet of dat ook voor deze auto geld.

het is een echte racetruck. erg op de buggy gebaseerd

Na even googelen lees ik dat ze in de states alles winnen, maar dat is dan ook op 1/8 banen volgens mij,, op kleinere banen zullen ze wel moeilijk te controleren zijn.

Vanavond acher aandrijving uit elkaar gehaald, omdat het diff wat losjes aanvoelde. Blijkt er een "stub axle pin" te zijn gebroken. (het pinnetje in de aandrijfas, waar de 6-kant meenemer overheen schuift.

Die van mijn revo passen niet, zijn natuurlijk weer te groot. LQRC heeft ze niet...

@murky, ze zijn te dik. Maar ik heb nog 12 dagen :-)
@nicola, ja zeker. 14 maart Rallycup in Bergeschenhoek, 4 april N0-nitro in Purmerend

@murky, ze zijn te dik. Maar ik heb nog 12 dagen :-)
@nicola, ja zeker. 14 maart Rallycup in Bergeschenhoek, 4 april N0-nitro in Purmerend
Je kan ook een dunne spaak van een racefiets of zo in stukjes knippen en de scherpe kantjes eraf vijlen heb je er meteen een hele hoop, lukte bij mij prima!!
Moet je wel effe naar de fietsenmaker met een schuifmaat.

Laatst bewerkt:
vandaag toch nog maar even de slash uitgelaten:mrgreen:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
15 maart komt proline met een undertray voor de 4x4

Is er niets te maken uit polycarbonaatplaat zodat je het voorste gedeelte van de aandrijfas kunt afsluiten? je brengt dan eigenlijk de hele aandrijfas naar de bovenzijde van het chassis. Malletje om iets over te laten vacuumtrekken. Dit kun je dan met spiegeltape vastzetten. Ook 2 schroefjes in de afwatergaatjes van de rear skid plate en klaar.

Ik heb geen 4x4 om aan te meten maar als de ruimte tussen de stuurstangetjes en het chassis het toelaat moet er toch iets te maken zijn? Dan hoef je ook geen tape en krimpkous om de aandrijfas te doen waarbij er toch ruimte overblijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back