Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kerst? Niemand heeft 'm voor kerst in huis hoor. Ook de VS moet nog blijken of het idd 14 december wordt...:hammer:En dan moet ie nog naar NL. Denk dat geen NL winkel hem voor februari heeft...

Laatst bewerkt:
Kerst---> mooi cadeau voor moeder -----> makkelijker om het wagenpark uit te breiden.

Is inderdaad afwachten wanneer er in de states uitgeleverd gaat worden, nog maar te zwijgen over europa.
Als het zo gaat als met de 1/16 revo en slash wordt het zomer 2010 :hammer:

ff wat anders.
Ik ben bezig met een ontwerper/drukker in UK om custom sticker vellen te maken voor de Slash en de Baja kap. Ik stuur er vandaag van elk 1 op en dat gaat ie meten en komt ie met een ontwerp.
Zijn er nog mensen die daarin geinteresseerd zijn?
Hij gaat nu werken aan een:
-Gulf racing theme voor de Baja
-Martini racing theme voor de Baja
-Mobil1 theme voor de Slash/Slash 4x4/SC10 kap
Ik denk dat de vellen zo'n 15 euro gaan kosten.
Mischien is een RedBull theme nog leuk?

Een Baja body lijkt me een authentieke Monster Beetle styling me wel gaaf. Voor Short Course body vind ik de Red Bull styling behoorlijk "killing"

Wel eens gedacht aan een roze body met Durex logo?:p Geintje..
Om maar te zwijgen over een du..ta...;)nee..ga ik niet zeggen

Koop het spul gewoon in Nederland...

Als je gepakt wordt door de douane mag je 19% + 4,5 % douane kosten + 12,50 betalen...

Als iedereen zijn/haar spul uit het buitenland gaat halen om een paar tientjes te besparen dan zijn we met zijn allen niet goed bezig. Hoe zou jij je voelen als jij een dag niet uitbetaald krijgt omdat iemand anders zo nodig een paar tientjes moest besparen? Als je überhaupt al wat bespaard...

Haal het gewoon in Nederland, onze winkeliers moeten ook eten!

315 euro met btw en douane kosten is 398 euro... dus ben je ook nog eens 10 euro duurder uit en heb je geen garantie en heb je een Nederlandse winkelier 100 euro onthouden (geen idee wat inkoop en verkoop prijs is, maar zal wel meer als 25% zijn.

hier filmpje 4x4 slash tegen slayer [URL="
- Slash 4x4 Vs Slayers[/URL] na een ronde al aan kop:)

goh, verbaast je dat bij het gewicht van de Slayer in verhouding tot de Slash 4x4?
Besides dat, electro heeft nu eenmaal meer koppel, dus op zo'n baan heeft geen enkele nitro echt een kans. (imo)

Laatst bewerkt door een moderator:
Sowieso zit er volgens mij een redelijk verschil in de rijvaardigheid (of het gebrek daar aan).

Maar evengoed leuk om hem te zien rijden.

Levering vanaf 15 dec in US

Traxxas heeft de shipment date vrijgegeven op hun website. Shipping zal gebeuren van 15 december in de US.

Amainhobbies staat op 21 december en Towerhobbies op eind december. Dat is al wel 3 keer verplaatst. Ben benieuwd of het nu een "harde" datum is:sleeping:

Traxxas UK net gesproken. De datum in de VS is behoorlijk solid.... :p
Er zitten 2 mensen op de reservebank nu... Ik hou u op de hoogte:rolleyes:
De datum voor Europa was eind januari/begin februari.

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back