Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
aangezien er bij ons op de club er al 6 a 7 besteld zijn. gaan er stemmen op om er bij de clubwedstrijden een aparte stock klasse in te voeren voor deze 4x4..

99% van de 2wd slashes zijn al modified. die zullen uitkomen in de modified klasse of de unlimited klasse ( of hoe die klasse ook heet )

als er een 4x4 stock klasse komt bij ons voor deze slash. dat is juist hartstikke leuk. alls standaard op mischien een servo na, en je eigen zender/ontvanger combo..

aangezien er bij ons op de club er al 6 a 7 besteld zijn. gaan er stemmen op om er bij de clubwedstrijden een aparte stock klasse in te voeren voor deze 4x4..

99% van de 2wd slashes zijn al modified. die zullen uitkomen in de modified klasse of de unlimited klasse ( of hoe die klasse ook heet )

als er een 4x4 stock klasse komt bij ons voor deze slash. dat is juist hartstikke leuk. alls standaard op mischien een servo na, en je eigen zender/ontvanger combo..

Duidelijk. Lijkt me leuk....:mrgreen:

Hier een mooie teaser van YouTube. :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is heel moeilijk tegenwoordig om origineel te zijn helaas. Maar het blijft een mooi filmpje, voor de mensen die niet op de Traxxas site hebben gekeken dan maar.

Het is heel moeilijk tegenwoordig om origineel te zijn helaas. Maar het blijft een mooi filmpje, voor de mensen die niet op de Traxxas site hebben gekeken dan maar.

Ik doelde meer op dat je zei dat het een youtube teaser was ;) .

Het is en blijft een leuk filmpje! Heb het zelf nog niet in dit topic gezien, dus zeker niets mis met het feit dat je het hier neer zette.

Ik doelde meer op dat je zei dat het een youtube teaser was ;) .

Het is en blijft een leuk filmpje! Heb het zelf nog niet in dit topic gezien, dus zeker niets mis met het feit dat je het hier neer zette.

Deze komt niet van de Traxxas site :).

Filmpje van een demo met de Slash 4X4. Misschien niet de beste rijders...Wel is goed te zien hoe "anders" de 4X4 zich gedraagt, in vergelijking met de 2WD Slash.:mrgreen:

[URL="
- Traxxas Slash 4x4 Demo At I Hobby 2009[/URL]

jammer dat het beide 4x4's zijn, en niet een 2wd tegen een 4wd. zien er in ieder geval wel leuk uit. :) gaat er voor mij ook zeker eentje komen. (en dan een Novak HV setje er in gok ik.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back