Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik baal dat ik ind e winter nergens echt tercht kan in limburg. Moet ik weer wachten to het mooi weer is.
De Slash is niet waterdicht. Traxxas vrijwaard zich van alle claims door in de handleiding te zeggen dat water niet goed is voor electronica etc.
Heb er toevallig net een discussie met ze over gehad. Ik heb mijn VXL motor en "waterpoof" ESC open gehad en ze waren beiden aangetast.
Je weet dat dat twee compleet verschillende dingen zijn, vind de vergelijking toch wel een beetje vreemd.de centerdiff komt op de plek van de slipperclutch. ikzelf geef dan de voorkeur aan de slipperclutch
Je weet dat dat twee compleet verschillende dingen zijn, vind de vergelijking toch wel een beetje vreemd.
nadeel is weer dat je met een platinum editie niet kan meerijden in een eventueel op te zetten stock klasse in club verband.
persoonlijk zou ik de RTR kit kiezen, wat ik ook gedaan heb.
de traxxas 2.4Ghz set gaat in mijn 2WD slash, mijn spektrum gaat dan in de 4WD slash