Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey rinaldo. is het de airbrusher die ik ook ken? die mijn eerste kap gedaan heeft ( zie avatar )

Dat was wel de bedoeling. Erik zou m'n kap gaan spuiten, maar hoorde gisteren dat hij even met z'n studie zit. Gelukkig is er ook nog iemand bij de club die het leuk vind mijn kap te airbrushen.;)

Ga je Dinsdagavond nog naar de MVB??

Laatst bewerkt:
en ook ik heb krassen op mijn midden as :-P
helaas maar waar heeft een steentje toch de kans gezien ertussen te komen.
Voor de rest niks anders als lof over de auto:D

Dat was wel de bedoeling. Erik zou m'n kap gaan spuiten, maar hoorde gisteren dat hij even met z'n studie zit. Gelukkig is er ook nog iemand bij de club die het leuk vind mijn kap te airbrushen.;)

Ga je Dinsdagavond nog naar de MVB??

zondag a.s. ben ik er wel
en ik probeer wel zoveel mogelijk er te zijn
maar ben thuis nu ook aant verbouwen

gisteren lekker 5 lipo's leeg gereden in de middag.
zal zo even wat foto's maken want hij is helemaal niet zo smerig.
toch wel fijn dat het weer beter wordt heeft het materiaal niet zoveel te lijden.
dadelijk nog een lipo laden en dan gaan we weer wanne.
en wie wil komen rijden het is in HEESCH langs het voetbalclub HVCH.
langs de trainingsvelden!
stuur maar een PB dan weet ik dat je komt,mits je tegenstand wil:mrgreen:

Ik wist dat mijn lipo's er niet al te best aan toe waren. Hebben bijna een jaar stilgelegen...

Maar (tijdens het laden) een lipo binnen 5 minuten zien opzwellen (als een ballon die opgeblazen wordt) heb ik nog nooit gezien. Tijd voor nieuwe!:(

Hallo rijders,

Voor diegene die het leuk vinden om mee te doen aan een te gek zomer evenement ,dan graag inschrijven voor WWW.NO-NITRO.NLhttp://www.NO-NITRO.NL

mischien dat ik in helmond mee ga doen met de slash of de hong-nor scrt10.
jawel heb er toch 1 gescoord ipv de slash PE,nu kan de test echt beginnen:mrgreen: op me baan.
heb net me laatste lipo (7e) leeg gereden in het donker met de lichten van het voetbalveld haha:D
en dan volgend jaar als het ook nut heeft om echt mee te gassen doe ik wel een heel jaar mee,das een beetje me planning.
eerst kon ik nog geen 3 min me concentratie vasthouden nu vandaag een filmke van 7 min geschoten en hij ging als een raket over de baan:cool:
de film zet ik er straks wel op.

vandaag gereden met de bigbore's en sway bar, tsjonge wat een verbetering:), alleen klein probleem , de esc krijgt het te warm:o.Ook een novak koellichaam geplaatst met ventilator op de Motor, die heeft het nu naar zijn zin.
Maar als de esc te warm wordt ,draait hij te veel toeren, dus moet de pinion omhoog ? toch?:-|

ah, misschien een domme vraag maar wat maakt het meer een buggy dan een Slash onderstel dan? de rijhoogte ofzo?
jammin is een amerikaans 1/8 buggy/truggy merk met rijder chad bradley , die gast rijd 12 miljoen dollar prijzengeld bij elkaar.
jammin heeft nu ook een tijdje een shortcourse truck gebaseerd op hun buggy/truggy auto's
die jammin/hongnor heeft dus de meeste 1/8 buggy rij eigenschappen
low center of gravity enz.
dat ding rijd schijnt dus erg lekker te rijden. als je 1/8 buggy gewend bent.

je moet er wel wat voorzichtiger mee rijden. het is niet zo hufterproof als traxxas

hier rijd hij de blauw witte jammin/hongnor. zo zou iedereen wel willen kunnen rijden

Laatst bewerkt door een moderator:
Pfhh, da's gemonteerd joh, een snel rondje en dat als maar achter elkaar in een loop gezet. Zou je bijna gaan denken.
maar ja, pas als het waait als zondag bij de Rallycup wordt het echt moeilijk.
ZOu toch wel heel gaaf zijn om een keertje op zo'n baan te mogen rijden zeg.

4439125760_d80ec80f5d.jpg

hier zie je dus een aantal modificaties.
  • het groene stukje wat over de drivehub ziet om de speling op te heffen en daardoor eventuele slijtage aan de kunstof drivehub te minimaliseren
  • heatsink + tornado fan om van de zomer de motor een paar graden extra te koelen
  • ezrun regelaar voor wat meer instelmogelijkheden + de mogelijkheid om mijn 5.5T te gebruiken in de slash
  • klein stukje foam op maat gesneden om het gaatje bij de slipper af te dichten
4438346021_b793d30ac8.jpg

• swaybar setje van hotracing ( de traxxas swaykit kon ik zo snel niet vinden )
  • proline calibers sc geeft betere grip op onze baan
  • bigbore shocks . tja de alu kapjes zijn ideaal
  • badhorsie shock-socks. bescherming tegen stof en troep wat als aanslag blijft kleven aan je zuigerstang en dus je o-ringen sneller doet slijten
verder heb ik nog
  • tijdelijke 12kg towerpro metal gear servo ( ace ds1015 onderweg ). de stock 3.5kg servo is echt niets waard
  • personal transponder
  • blauwe losi veren achter. lineare vering, ik vind het een verademing
  • donkergroene losi veren voor. idem
  • en het gaatje bij de uitgang van de centerdrive shaft smaller gemaakt met een stukje fietsband

Deze post sla ik even op als todolist :D
Nu nog de links erbij zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back