Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
slash 4x4

Via 2 borthersrc in bussum. (2 1/2 week geleden )

Deze hadden hem trouwens via de importeur in belgie !

Weer een test fotootje van de ontwerper...
martinibaja.jpg

Als m'n blanco 4x4 body binnen is stuur ik die ook als voorbeeld. Dan komen er binnekort een paar leuke ontwerpen voor de 4x4 body!

Laatst bewerkt:
bedankt, maar in belgie zijn ze nog niet te verkrijgen, dat zegd mijn dicht bijzijnde modelbouw winkel, er is zelfs nog geen relaese datum, ik ga morgen eens naar nederland komen, en met mijn gps de modelbouw shops afschuren :)

Of dit is heel slim gedaan, testen zonder deze kap te "veroordelen" tot deze stickerset. Het is een test en nu kunnen er nog fouten inzitten, scheelt weer een hoop gepeuter als het niet goed is.

wordt vaak gedaan, plaatje plakken aan de binnenzijde en dan spuiten, laatst nog verslagje in M-auto.Geeft vaak verbluffende resultaten,of de betere airbrusher draait zijn hand er niet voor om.

niettemin, mooie "old skool"look.:cool:

Het is idd een "test" set dus idd op de film geplakt om te kijken of het wat is. Deze is op een paar aanpassingen na een "go" wat mij betreft.:-D

lid

zo na 74 pagina's te hebben gelezen en heel wat andere items heb bezocht,toch maar besloten om lid te worden van dit forum.:rolling:
maar hier wordt ik wel wat wijzer de SLASH 4X4 wat een geweldige auto is dat.:thumbsup:

Oe.... Week 10 ff op en neer naar Hillegom om mn nieuwe hobby op te halen!!! :mrgreen:

Ben wel reuze blij dat weer richting de zomer gaan want dan is het helemaal genieten met mn gekke slash!! :D

ik ben wel benieuwd hoe de slash 4x4 rijd ik krijg de mijne volgende week!!

maar ik ben nieuwsgierig of de slash 4x4 kan opboksen ten mijn e-revo be, het zijn natuurlijk 2 verschillende auto's,
maar toch ik ben wel benieuwd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back