Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
op ruwer terein zal de ERBE het beter doen. (denk ook wel een stuk beter)
maar op relatie gladde ondergrond zal het niet veel uitmaken. ik denk dat ze dan even snel zullen zijn. (ervan uitgaande wat ik in den haag heb gezien bij de rallycup.)
Maargoed, dat was ook een krappe baan, en op asfalt. door z'n grote gewicht had de Revo wel een regelijk nadeel daar.

Top snelheid maakt geen verschil. Revo is wel een stuk stabieler en veel beter bash-bestendig. Slash is dan wel wat fragieler. Maar dat maakt hem wel een betere (leukere) racer. Zeker op de wat smallere circuits. En er zijn meer mogelijkhedden om met de slash in een recreatieve competitie mee te doen. Onderdeeltjes voor de slash zijn net wel allemaal wat voordeliger, en dat heeft ook zo z'n voordelen.

op ruwer terein zal de ERBE het beter doen. (denk ook wel een stuk beter)
maar op relatie gladde ondergrond zal het niet veel uitmaken. ik denk dat ze dan even snel zullen zijn. (ervan uitgaande wat ik in den haag heb gezien bij de rallycup.)
Maargoed, dat was ook een krappe baan, en op asfalt. door z'n grote gewicht had de Revo wel een regelijk nadeel daar.

yep dat was net de bedoeling om 2 verschillende wagens te hebben, ik heb me er daarvoor de slash bijgekocht, het zou nutteloos zijn om b.v een emaxx bij ERBE te kopen dan heb je e pure off- raod wagens,
Dus met de slash 4x4 komt het wel ok, mijn rc cars zitten meestal in mijn auto en als ik eens een mooi stukje zie dan rij ik daar een lipo leeg, soms is het plat en soms zwaar nu kan ik kiezen tussen de 2, en vooral de slash is waterproof en dit kunnen we in ons landje GOED gebruiken :)

Op papier (vreemd genoeg) wel ja. Als ik hier op papier zet dat ik de koning van Nederland ben wil niet zeggen dat het klopt :)

Zoals RCW zegt : appels en peren.

Wie heeft er nu serieus zin om 5:51 te kijken vanuit 1 en hetzelfde standpunt naar een Slash 4X4 en een E-Revo die mini rondjes rijden??? Hopeless..

Vergelijking was na een paar seconden wel duidelijk, niet te vergelijken.

ik vind de slash een natuurlijkere wegligging hebben dan de e-revo.
maarja dat zie je na 2 rondjes ook wel.
maar er zijn er genoeg die zo 5 min naar een filmpje kijken
beter dan die filmpjes van 10 sec waar je helemaal niks wijzer wordt.:mrgreen:

ik vind de slash een natuurlijkere wegligging hebben dan de e-revo.
maarja dat zie je na 2 rondjes ook wel.

Mwoa.. is ook redelijk krap voor de revo vind ik zelf.
Ik vind de Revo geweldig om mee te jumpen, erg krappe bochten zijn gewoon minder goed te doen.
Ach ja, als het goed is krijg ik volgende week m'n Platinum Edition. kan niet wachten om eerlijk te zijn. :)

De revo is gewoon een andere auto, erg gaaf wel, had ik het geld bestelde ik er morgen 1.

Die ERBE heeft zo te zien een aantal voordelen t.o.v. de Slash waardoor ie wat ruiger is.
-bredere wielbasis
-meer motorvermogen
-bredere banden
-grotere wielen

Allemaal dingen die ook op een Slash (4x4) zijn toe te passen. Of je dat dan wil is dan de keuze natuurlijk. De eerste 3 ga ik binnekort eens bezien...:cool:

Laatst bewerkt:
volgende week heb ik ze beide, maar dat filmpje vond ik wel vet om te plaatsen, want na 2 ronden zie je inderdaad dat kwa snelheid en wegligging niet zoveel verschil erop zit, en idd de e-revo geeft zoiezo meer power !! maar of hij daar voordeel mee geeft op een klein terrein als dit valt zeker niet te zien!!

slash is een echte shortcourse die zijn eigen hier thuis voelt.
dat moet ik wel toegeven.
die e-revo heeft veel plaats nodig om lekker mee te stunten(weelie's),en een grote schans voor backflips en andere jumps te maken.

ik hou het toch bij me slash:worship:

Crap, net geprobeerd de gebogen achteras te fixen mbv de 2wd stubaxels maar dat is dus geen succes.
Je hebt ook de halfshafts nodig.
Het balletje van de u-joint is net even iets groter waardoor de joint niet lekker beweegt.

Ik denk dat ik voor de cvd's van fastlanemachine.net ga.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back