Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
kwaliteit van de kap is vele malen beter, stukken dikker lexaan.
ik was ook echt opzoek naar het blauw wat de red bull auto's hebben
ik wou niet het lichtere blauw van het blikje

het moet wel autentiek overkomen

er komen nog een paar stickers bij zoals "TOYO TIRES" op de voor fenders. maar die moet ik nog maken

Net even de slash uitgelaten met de spy cam op het dak en nieuwe power blokken:p.
Mjaw op 3S gaat wel als een raket, gemiddeld tussen de 15-18 min gereden op een power block ,geweldig , heeft toch een wat hoger snelheid als met de 2wd slash , op het oog.
Ace stuurservo ipv de stock Traxxas servo is ook een goede verbetering, nu nog wachten op de bigbore's en sway-bar:turn-l:

de EC3 stekkers zijn ook en goede aanwinst......

Big Bore's, Sway bars...Beter toch een P.E. besteld.....Maar goed ik ken de ervaringen natuurlijk niet;)

Cam=filmpje toch??

Ziet er goed uit Murky, al ben ik geen fan van de redbull stickers.

Mijn keychain camera is ook binnen, ff op zoek gaan naar een kaartje, en de handleiding proberen te begrijpen wat damn dat is slecht engels.

Q, die muziek......

Mijn keychain camera is ook binnen, ff op zoek gaan naar een kaartje, en de handleiding proberen te begrijpen wat damn dat is slecht engels.

Q, die muziek......

ach jeugd sentiment:)

handleiding is simpel, twee knopjes, de achterste ingedrukt totdat de led aangaat, video starten: voorste ingedrukt houden totdat de led 3x knippert en uit gaat, stoppen:achterste knop drukken totdat led weer aangaat.
:cool:

En laden tot het lampje uit gaat?

Edit: gelukt :D

Zou mooi zijn als je de tijd kon aanpassen en/off uitzetten.
Kan me herinneren er iets over gelezen te hebben, text file of zo.

Laatst bewerkt:
Hij is niet echt geweldig met weinig licht, ookal heb ik mn leds aan, maar al met al wel leuk voor overdag!

Of ik moet meer leds gaan toevoegen :D

DSC08661.jpg

thanks man! ik zat zelf al te twijfelen waar ik mijn can zou plaatsen, en toen ik je fimpje zag. dacht ik: dat is een mooie positie

thanks man! ik zat zelf al te twijfelen waar ik mijn can zou plaatsen, en toen ik je fimpje zag. dacht ik: dat is een mooie positie

tsja is gewoon op het dak bijna aan de voorkant , de klitteband zit net voor de kromming van de ruit en de cam steek er net iets overheen.
Hier iets beter te zien
DSC08663.jpg

DSC08662.jpg

zit er zelf ook aan te denken om meerdere posities te gaan gebruiken en dat dat te monteren tot leuk filmpje

op het dak naar voren
op het dak naar achteren
zijkant fender ( dat je het wiel ziet sturen )

ik vind het echt lache, en dat voor 8,5 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back