motorsports
Forum veteraan
straks even de swaybar voor de voor,- en achter,-kant monteren, eens kijken wat het rijgedrag dan wordt inc de bigbores

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry hoor maar als de Slash daarvan al kapot gaat moet ik mijn mening toch even serieus bijstellen. Je rijd lekker rustig over een zacht zand baantje zonder een meter van de grond te komen, daar moet die toch wel tegen kunnen.... Afgelopen zondag een Slash 2WD gezien die ook al om de haverklap problemen had ...ben me filmpjes nu aan het uploaden,dan kan je zien wat die zo meemaakt op zo'n dagje
en wat me rijstijl is want heb me niet ingehouden vandaag.
en vanavond zal ik effe een foto plaatsen van wat ik al zowat heb kapot gereden.![]()
ja dat is een goede tip iets lager en andere hoek kwa camera stand.
ik rij ook weleens achter op de klinkers en daar heb ik dan de domste schade gereden en een achterhubje.
en op het zand met te koud weer 2 andere hubjes,en dat lagerprobleem en kettingreactie is omdat ik nog te weinig weet vd hobby en het op een harde manier leer.
en ja heb toevallig het geluk dat ze langs het fietscross baantje nog wat plek over hadden wat niet werd gebruikt.
en de mensen uit de buurt vinden het wel prima want heb nog niemand horen klagen.
en in het begin reed er wel eens een motor overheen maar heb het baantje nu zo aangelegd dat het voor de kinderen op de fiets geen lol aan is en ook de jongen op de motor al eens gesproken toen die kwam kijken.
en die vind het ook wel gaaf en sindsdien kan ik lekker rijden.
en hoef niet elke keer me schop en hark mee te nemen
als je plek heb is een schop en hark al genoeg,waar een wil is een weg.
zou wel een club hier in de buurt willen hebben maar dan indoor.
wat wij doen om schade van brommers/fietsers tegen te gaan is op diverse plekken een stalen buis in de breedte over de baan monteren.
op 1 a 1.2, hoog. en dan links en rechts de grond in slaan.
uiteraard zo dat je zelf geen last hebt van de buis.
al is kunstgras mischien wat beter voor je lagers.
heb je het al geprobeerd dan?Nee, kunstgras in je lagers werkt ook niet..
heb je het al geprobeerd dan?![]()
Nee, kunstgras in je lagers werkt ook niet..
zal niet zo hard schuren als zand![]()
Je hebt gelijk, was ook een geintje!