Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga denk ik wel een paar undertray's erbij scoren.

Lijkt me wel een nuttige optie qua het beschermen van de driveshaft, servo etc. Het valt me overigens op dat het ding behoorlijk hoog boven het chassis uitkomt. Zou het dan toch zo zijn dat deze een innertray (bv de JConcepts) overbodig maakt? Ik heb namelijk wel eens anders gedacht;-)

Zo....En nu rijden en trachten een paar foto's te maken...

Laatst bewerkt:
aiii , das was weer lekker, de kids uitgelaten en papa ook!

ruim 1.5 uur gereden , geen temperatuur problemen meer ! dankzij de extra koeling op de ESC en Motor, nu rond de 30-40 C voor de motor , 35-40 C voor de ESC en 24 C voor de Lipo.Was even bang als de overtray er nog op gaat komen voor de warmte , maar dat gaat wel goed zo:banana::banana:
de vragen waren er ook weer, hoe hard, wat kost het, mag ik , ect .......:eek::p
:cool:

Laatst bewerkt:
Jaaah. Ook mijn 4X4 mocht vandaag buiten spelen. Naar een veldje gegaan zo'n 20 meter van mijn huis. Paar gras heuvels, grindpaadjes en zon! Wat willen we nog meer! Hier een paar actie foto's...

full

Knallen over het gras.

full

Over de top.

full

Way over the top.

full

Over de flop..tja...

full

Bagger....ach...

full

Zo! En nu weer schoonmaken..

M'n vriendinnetje heeft de foto's gemaakt. TNX!

Een undertray gaat er absoluut komen.. De overtray die ik hebt geplaatst blijft niet goed zitten. Lekkere baggerzooi "all over" De kap heeft z'n maiden ook wel gehad en heeft een mooie herinnering in de vorm van een fikse buts.;-)

Had natuurlijk liever naar de MVB gegaan...Maarja..."Duty Calls", Dus dan maar even freewheelen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het zilver echt mooi. Ik dacht toevallig aan zilver met rood (met een beetje roze erin, signaalrood heb ik al genoeg gezien) voor mijn nieuwe body als 1 van 2 alternatieven. Ik zit ook te denken aan een soort tijgerprint in wit, zwart en blauw maar dan moet iemand anders het spuiten.

Een tip voor de kap: Als je 'm helemaal aftaped van binnen bescherm je niet alleen de verf maar de hele kap wordt er ook stugger van. Hij zal een stuk minder snel scheuren. Ik heb daarmee m'n 2Wd kap altijd keurig heel gehouden. De 4x4 kap is welliswaar dunner maar ook soepeler. Als je 'm met tape tegen scheuren beschermt zal hij het misschien nog wel langer volhouden denk ik omdat ie niet barst zoals een stugge kap.
Overigens is de SC10 kap niet veel dikker hoor. De baja kap waar ik nu mee bezig ben is echt een blok beton vergeleken bij beide.
Als tape gebruik ik professionele Gaffer/Gaffa tape (daari istie weer) Er zit een stevige linnin rug in die tape die voor veel stevigheid zorgt.
Datzelfde tape is ook perfect voor het tapen van je banden tegen balooning omdat het spul (door de linnen rug) niet uit kan rekken.

Kan ik alleen maar onderschrijven! Daarom had ik alleen maar een buts in m'n kap en is het ding niet gescheurt. De achterkant van de kap lijkt me het meest kwestbaar (blijven hangen achter van alles(was ook zo bij mijn 2wd)) Dus ook die goed in de tape zetten. Ik heb zelf 2 lagen gebruikt om de kap te verstevigen.

Gaffa tape (Wordt veel gebruikt in de PA/Licht bizz) werkt geweldig! Beter als Duct..of wat dan ook. Rekt niet uit, maar is wel beter te verwerken, Wel duur. Zo'n 25 euro voor een rol. Zit dan wel meer metertjes op..

SCRT Pilot: TNX! Wil je een kap laten spuiten zoek dan eens naar airbrushers. Vaak is het zo dat voor een paar tientjes je kappie schitterend gespoten wordt.

Laatst bewerkt:
kom je dinsdagavond nog rijden? rinaldo?
afgelopen zondag was het ook ideaal weer. de baan ligt er erg goed bij.
het is nog niet te droog en nog niet te stoffig.
erg goed grip..
viel me echt 100% mee, na alle regen van zaterdag dacht ik een blubberbak aan te treffen.
tegendeel : zelfs de jongens van PK waren al druk aan het scheuren met hun hongnors

Ik heb de kap ook ge-dukt-taped :) maar hij scheurd aan de achterkant in die 2 gleuven wielkast-middenstuk. Daar tapen valt niet mee helaas!!

Aan het eind van het scheurtje even een klein gaatje boren. Dan scheurt het niet verder! Dan weer compleet dichtplakken.

Achterkant lijkt het meest kwestbaar. Ook de hoek tussen de motorkap en de voorruit is zo'n punt. Ook maar even aandacht aan besteden:mrgreen:

Hier 2 filmpjes van afgelopen Zondag op MVB

Laatst bewerkt door een moderator:
Met welke hongnors waren ze aan het rijden op MVB met de SCRT10?

En? was het iets? weet ik is een ander toppic voor maar toch!

je was me net voor fijn hè lente!!!! bedankt voor de film's

Met welke hongnors waren ze aan het rijden op MVB met de SCRT10?

En? was het iets? weet ik is een ander toppic voor maar toch!

je was me net voor fijn hè lente!!!! bedankt voor de film's

of het iets is, weet ik niet.. ik heb er niet mee gereden.
maar van wat ik zo om me heen ziet. moet je er wel "netjes" mee rijden anders gaat het kapot
verder ziet het er leuk uit.
dmv de gebruikte electronica + 1/8 motor erin wel enorm veel koppel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back