Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil wel even duidelijk vermelden (voor potencieele 4X4 eigenaren) dat de Slash 4X4 geen slechte auto is. In mijn opinie is het een auto die wellicht meer geschikt is voor op een circuit o.i.d. Ook het onderhouden/knutselen aan de auto moet je liggen. (Heb de 4X4 nooit vies en niet nagelopen weg durven zetten) Maar de basis van mijn keuze is toch het rijkarakter van de 2wd die ik leuker vind...

ik weet precies wat je bedoelt. :)

nee, ik vind dat echt onzin. Je verwacht toch niet dat een bakje aan de onderkant alle stenen tegenhoud? En hij vind de OVERtray wel goed. Nou die vind ik dus slecht want die houdt ook niks tegen en de boel wordt wel heet hoewel hij vind dat het wel meevalt.
De sleutel tot scucces is allebei gebruiken volgens mij.

Vandaag helaas niet zelf kunnen rijden dus maar even de camera's meegenomen en wat plaatjes van voornamelijk de Slashes geschoten.
Op een verdwaalde buggy en truck na reed er niet heel veel anders rond vandaag.

Hier ff 2 voorbeeldjes.
rs5536.jpg

richard4x4slash.jpg

Heb vandaag heerlijk gereden met mn slash 4x4, maar helaas wel het spur kapot gereden. Nu heb ik er een middendiff inzitten en heb ik daar dus speciale spurs voor nodig. Heb al even rondgekeken, maar kon geen webshop vinden die er 1 aanbied met 54 tands (3956R) met normale verzendingskosten. Iemand enig idee, waar ik deze zou kunnen bestellen? Alvast bedankt!

der items TRA6842R en TRA 6843R zijn de 50 en 52 Tands spur gears voor de centerdiff.
Ik denk dat je het nummer 3956R dan verkeerd hebt. (zal eerder 6844R verwachten oid. )
Heb iig even op ebay.coim gekeken, en alleen de 50 en 52T gezien. zal wel even rond blijven neuzen, als ik wat vind meld ik me wel. ;)

nee, ik vind dat echt onzin. Je verwacht toch niet dat een bakje aan de onderkant alle stenen tegenhoud? En hij vind de OVERtray wel goed. Nou die vind ik dus slecht want die houdt ook niks tegen en de boel wordt wel heet hoewel hij vind dat het wel meevalt.
De sleutel tot scucces is allebei gebruiken volgens mij.

ja je zou natuurlijk de undertray kunnen afknippen waar je overtray begint en dan ze beiden tegelijk gebruiken.
en een grote fan op je motor en regellaar zetten en dan nog je tempraturen in de gaten houden als het zomer is.

Nope! Overtray bevestigen op het hoogste punt van de undertray. Zo hoog mogelijk dan he... Dan kan er nog wat rijwind tussendoor...

ja je zou natuurlijk de undertray kunnen afknippen waar je overtray begint en dan ze beiden tegelijk gebruiken.
en een grote fan op je motor en regellaar zetten en dan nog je tempraturen in de gaten houden als het zomer is.
Dat was ik dan ook precies van plan. Althans, ik wilde ze over elkaar heen laten vallen. Mijn overtray heeft een "airscoop" (subaru wrx style) Helaas zuigt ie ook stof naar binnen dus het ontwerp heeft nog wat aanpassing nodig. Undertray's en ventilatoren zijn onderweg.
Nu RCW z'n 4x4 heeft verkocht heeft heb ik er straks nog 2 over voor wie interesse heeft....

Laatst bewerkt:
der items TRA6842R en TRA 6843R zijn de 50 en 52 Tands spur gears voor de centerdiff.
Ik denk dat je het nummer 3956R dan verkeerd hebt. (zal eerder 6844R verwachten oid. )

Heb gekeken in de partslijst van Traxxas slash 4x4 platinum, en daar staat echt het nr. 3956R. Als je zoekt op liquidrc op 3956 zul je het gewone 54T tandwiel vinden. Helaas net niet die ik zoek. Maar we blijven verder zoeken. in ieder geval bedankt!

(p.s. heb zolang ook het 52T erop zitten.)

Hebben jullie waarschijnlijk al gezien / geplaats, maar wellicht heeft iemand het gemist:

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb vandaag heerlijk gereden met mn slash 4x4, maar helaas wel het spur kapot gereden. Nu heb ik er een middendiff inzitten en heb ik daar dus speciale spurs voor nodig. Heb al even rondgekeken, maar kon geen webshop vinden die er 1 aanbied met 54 tands (3956R) met normale verzendingskosten. Iemand enig idee, waar ik deze zou kunnen bestellen? Alvast bedankt!
Ik heb net die 52T stalen spur van HotRacing gekocht. heb 'm nog niet hoor. Die heb je ook in 53T. Ik heb 'm via ebay. Daar was ie precies de helft van de prijs als bij liquidRC. Zoals wel meer dingen heb ik ontdekt. Die ebaywinkel shipped voor 3 dollar. Als je bij liquidRCiets ziet moet je echt ff goed kijken of je niet veel te veel beaald. Soms vraagt ie echt 40 dollar voor iets wat maar 20 kost. Zo kan ik ook shippen voor 1 dollar. De fans waren weer niet zo heel duur dus die heb ik daar wel vandaan, en vandaag al in huis! dat dan weer wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back