Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat zijn natuurlijk banden voor een klei ondergrond op het circuit.
stelletje knuppels![]()
MASTER: tnt komt net mijn lipo's brengen! tot overmorgen murky en de rest![]()
Dus zaterdag gaan er spectaculaire dingen gebeuren op je secret racetrack slashbasher?!? Ik ben van de partij!![]()
man man man wat een gedoe zeg. LOMP dikke kabels. die niet eens in de traxxas connectoren passen. Lijkt me een beetje onzin zulke lompe kabels. De stekkers en kabels naar de regelaar vormen toch een bottleneck. Maar hij zit eraan en ik ga mijn nieuwe 5200 mAh 30C 7,4V turnigy eens opladen
EDIT fototje gemaakt. De accuhouders moesten iets worden verhoogd. Goed te zien is hoe de externe low voltage buzzer gemonteerd is. Deze geeft mbv licht en geluidssignalen aan hoe het gesteld is met de spanning van de lipo. Ik heb hem gemonteerd met behulp van een plastic uiteinde van een ouderwetse stickpack-accu welke netjes in vorm is geknipt zodat beide leds op het low voltage apparaatje te zien zijn
![]()
goede motor in combinatie met mijn MMP--> NOV3604 Ballistic Racing Brushless Motor 4.5T??
edit: ik heb nog wel een doosje met diverse veren. die neem ik wel mee. kan je het e.e.a. testen