Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hole shots van proline

Pro-Line are showing off a sneak peek of their new Hole Shot Short Course tires. Available soon, the tread features a small pin design for the ultimate in responsiveness, it uses a square lug throughout and is great on blue groove to wet, hard packed surfaces.
PLHoleShotSC-400x300.jpg

Laatst bewerkt:
gewoon stom zo'n buggy...zeker aangezien er voor hetzelfde geldt veel betere chassis beschikbaar zijn....wat is er mis met een dikke lompe logge maar retesnelle pickup achtige wagen?

+1

Buggyfreaks.....Koop een buggy! Maar kijk uit voor de vrachtwagenpickupachtige SC Trucks;):p:twisted:

Zeer gave kap ;)

Vandaag op behoorlijk natte MVB gereden. Lagen redelijke plassen op de baan.
Undertray, overtray eroverheen en deze aan elkaar getaped.
Wat spetters aan de binnenkant maar zeker niet alles zeiknat.

Had de stockbanden eronder gezet omdat ik dacht dat het wel modder zou zijn.
Was verkeerde keus. Dus het was glijden en driftend door de bochten.
(dacht toch echt dat ik een 4WD had :D )

Kort gezegd was het :worship:

Remmie :cool:

van het weekend een nieuwe stuurservo erin gezet.
en ook meteen een nieuwe servo saver erop gezet want daar zat nogal wat speling op zodat die ook niet meer mooi terug op zijn plaats kwam.

en me stuur instelling aangepast zodat ik wel met me slash door de bocht kan komen.
dus voor de 2e traxxasday's ben ik alweer klaar mits ik hem heel hou als ik ga rijden.

maar de komende 2 weken ga ik me bezig houden met me SCRT10 om in mol het maar eens mee te maken.

dus de slash gaat even op de plank om stof te happen en heb na mol nog 2 weken om me daar weer mee bezig te houden.

Gisteravond nog even gereden op een bouwplaats.
2 Lipo's leeggereden en toen begon het te regenen.
Ook nog filmpjes van gemaakt maar die moet ik nog even knippen en plakken.

Vandaag lidmaatschap betaald dus ik mag voortaan legaal bij MVB rijden :D

Ik ga binnenkort een Platinum hebben, ik zou er graag een sensor motor insteken.

rijd iemand met de speed passion silver arrow V2 erin?

Ik ga binnenkort een Platinum hebben, ik zou er graag een sensor motor insteken.

rijd iemand met de speed passion silver arrow V2 erin?
Ik rijdt met de 1e versie.
Kan veel hebben die motor, en inwendig gekoeld, alleen de lagers niet, na 1 accu een lager stuk.
Wat is het verschil tussen de 1e en de V2, buiten de andere aansluiting van de 3 kabels?

hoe komt het dat de slash zo populair is tov de team associated RC10? (buiten het feit dat de RC10 RWD is natuurlijk - ik vindt hier geen topic van terug?)

eergisteren RPM draagarmen gemonteerd aan de voorkant
gisteravond nog even gereden op MVB.
ik draai het rechte stuk op. vol gas . vlak voor de conbocht hebben we links+rechts een stalen pijp staan ( soort anti brommer hek )
die hadden we nog niet weg gehaald.
echt vol gas tegen die stalen pijp aan, frontaal.
ik schat ergens tussen de 40 en 50 km per uur.

schade: notabene 1 nieuwe RPM draagarm kapot. :D verder nietssssss. 1 miezerig draagarmpie.

ik heb andere auto's op zon manier hun chassis in tweeen zien rijden. uitelkaar zien spatten.

mazzel? zal wel.
stevige auto? ongetwijfeld

(ff de draagarm opsturen en dan krijg ik vast wel een nieuwe)

edit: les? voortaan niet vergeten het antibrommer hek weghalen.

Zow... Da's boffen! Zo stuk metaal geeft doorgaans niet mee;)

Kom je nog naar L'dorp vanavond? Of wordt het sleutelen voor jou?

Nice crash murky, moest flink hard gegaan hebben als zo'n RPM armpje het begeeft. Die dingen zijn echt sterk en nagenoeg bulletproof :)

Laatst bewerkt:
Ja was een flinke klap Murky.
Ongelooflijk dat het alleen een draagarm is die kapot was.

Mijn Slash werd tailhappy op het rechte stuk en ik raakte de boarding voor de kombocht vol frontaal. Schade: Niks, nada, noppes.

Was wel weer gezellig :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back