Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo slash ligt toch uit elkaar en ik dacht ............deyen dat chassis :D:D .ligt nu in een bak zwarte troep straks kijken hoe hij er uit komt ;)

zo ziet er beter uit als dat grijze chassis
IMG_0893.jpg

Laatst bewerkt:
Besides, als je de achterkant er steeds af moet pakken, kun je ook in no-time een nieuw chassis kopen omdat de schroeven met verloop van tijd dol zullen zijn. (ook al draai je ze er net zo netjes weer in elke keer.)

Even voor de goede orde

Er komen helemaal geen schroeven in het chassis vast te zitten.

Aan de achterkant komen de 2 schroeven die boven zitten in de bulkhead waar het diff inzit. De 2 schroeven aan de onderkant komen in de motorsteun.

Aan de voorkant komen de 2 schroeven die boven zitten ook in de bulkhead waar het diff inzit. De 2 schroeven aan de onderkant komen in de skidplate waar de servo saver inzit.

patrickbaja, erg mooi een zwart chassis! Dat grijs krijgt zo snel een vieze kleur die er niet meer uitkomt

Laatst bewerkt door een moderator:
Rij nu een paar dagen met de MMM en de 2200Kv van mijn revo rond, en moet zeggen, dat rijdt ook heel aardig. Vind alleen de ontvanger box een beetje ongelukkig staan, zo voorin. Heeft iemand daar al een betere oplossing voor gevonden of gezien?
Niemand?

nee niet echt,die ontvangerbox heeft zo'n rare vorm dat die daar het beste past!
maar waarom vindt je hem daar ongelukkig staan?

op pag 125 staat een foto met de ontvangerbox net achter de fronttower das ook de enigste plek waar die eventueel kan.
maar dan kan je de laptimer daar niet meer plaatsen.

Laatst bewerkt:
heyy

net met men nieuwe slash gereden! geweldig ding:d
Maar is het normaal dat de blauwe hoofdas los zit, ik kan hem namelijk verschuiven over de as met gleufjes waar hij in pakt.
Is dit altijd zo?

grtzzz

heyy

net met men nieuwe slash gereden! geweldig ding:d
Maar is het normaal dat de blauwe hoofdas los zit, ik kan hem namelijk verschuiven over de as met gleufjes waar hij in pakt.
Is dit altijd zo?

grtzzz

Jep dit is normaal. je kan dit een beetje tegengaan door het tandwiel op de slipper/spur een beetje naar voren te schuiven. (waar de hoofdas opzit).

ok, ben echt tevreden van de slash!
Hebben jullie iets aangepast aan de geometrie van het chassis, kwa omrollen ofzo?
verder heb ik nog niet veel vuil binnegehad langs de hoofdas vanvoor. Hebben jullie hier een mod uitgevoert, of gewoon zo gelaten?

grtzzz

Jep dit is normaal. je kan dit een beetje tegengaan door het tandwiel op de slipper/spur een beetje naar voren te schuiven. (waar de hoofdas opzit).

dit kan, maar je kan ook bijvoorbeeld een dun stukje brandstofslang of een stukje pen ertussen doen.

wat betreft de hoofdas. Als je zoekt in dit topic zul je het vinden:)

4 x 4 of 2 weeldrive?

Ik rij enige tijd met een Stampede. Ik wil graag een Slash aanschaffen, maar twijfel tussen een 4x4 en een 2weeldrive. Wat is leuker/beter?

Graag advies aan een beginner!

Wij hebben twee Stampedes. Deze heb ik al beide diverse keren gedemonteerd en gerepareerd. Eentje heb ik voorzien van een complete Integy set.
Aan het sleutelen mag het niet liggen!
Ik vraag me af wat meer fun is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back