Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken em, hij zat ook bij een brushless set voor buggies/monstertrucks die ik van de winter effe had en weer heb doorverkocht.
Gigantisch ding, dus wel effe kijken of je em wel kwijt kunt, maar hij werkt fantastisch, en zeker als je die pasta ertussen doet.
Maar ondertussen zit ie niet meer bij die set, maar je kan em dus toch nog los kopen voor een prikkie.
Als je em kwijt kunt : DOEN!

koel pasta werkt alleen bij een rechte ondergrond!
en niet op een ronde motor.

ik heb het erook op gehad tot een kennis me even wat vertelde.
dat het alleen werkt in een heel dun film laagje op een RECHTE ONDERGROND!

heb die plakzooi meteen verwijdert en me temps namen niet toe eerder af omdat aan die pasta ook vuil bleef hangen.

maarja ieder zijn eigen ervaring,maar dit is de mijne:yes:

je hebt niet zozeer een rechte ondergrond nodig, je moet alleen een goede passing hebben. je kunt geen grote kieren opvullen met koelpasta. alleen maar kleine onevenheden.

@ murky, thanks voor de pic en info!

@ slashbasher, het is wat Klamath zegt, je hebt geen rechte ondergrond nodig maar een egale / gladde. Koelpaste geleid beter dan lucht en de functie is dan ook om de kleine kiertjes tussen het object en het koelblok op te vullen en zodoende voor een betere hitteoverdracht te zorgen. Grote gaten vullen is niet slim omdat het dan meer gaan isoleren dan geleiden.

Ik gebruik ook wel een heatsink en pasta. Dat was ik wel vergeten te zeggen:p

Zijn er eigenlijk mensen met een Slash 4x4 regio antwerpen?

Ik ken echt niemand buiten 1 pers. die ook met de 4x4 rijdt:)..

ja daarom,met een heel dun filmlaagje krijg je het beste resultaat.
mits die wel overal goed op de motor past.
(en dat gaat met die alu heatsinkjes niet echt lukken,om die overal passend te maken zodoende dat de ruimte overal gelijk is!)

ik heb het effe geprobeerd maar die heatsink paste al niet echt mooi om me motor heen,dus bij mij isoleerde hij eerder dan dat hij koelde.

en daarbij bleef er teveel rommel plakken zodoende dat me heatsink een opslag werd van zand en stof.
daarom rij ik zonder pasta en heb er alleen maar plezier van zo.

lekker een droge heatsink+motor waar het stof lekker door me fannetje word weggeblazen.

Is er voor de standaard slash een standaard koelertje verkrijgbaar die er zo op past zonder aanpassingen?

En kan iemand voor mij de juiste temp gun van HK eens posten want die bestel ik dan zsm met een 2tal lipotjes eens deze kant op :D

Het zijn geen slashes maar aangezien het een beetje ''het'' SC topic hier is wilde ik dit niemand onthouden:

Ryan vs Ryan:

Laatst bewerkt door een moderator:
SC-Buggies ftw :P hoewel ik moet toegeven, dat ik die wagen die voorop loopt nog wel mooi vind hellen in de bochten. :)

mja, vind zelf de rwd leuker om te zien. met name op low grip ondergrond.

anyways, zojuist een MMP besteld. :) Novak HV-pro 5.5T motortje zit al op 't chassis. nu nog even kijken welke vertanding ik ga gebruiken.
(gewoon weer op 3s)
Ik zit zelf te denken aan 14/54. heb er nu iig 11/40 op zitten, eens kijken hoe dat gaat als de regelaar binnen is.

Caretaker, deze auto's zijn meer geschikt voor racen vanwege de opbouw plus ze zijn helemaal dialed voor die track, de bestuurders zijn ook niet slecht.

Nick, Ryan Maifield en Ryan Cavalieri, beide van Team Associated, behoren beide tot de top van de beste offroad rijders van de wereld hoor?!

Wat is het nut van Swaybars.
Ik weet niet of ik voor swaybars moet gaan of een RPM voor en achter bumper.
Wie gaat er ook 12 sept. naar MAC Vlijmen de clubrace.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back