Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
een linkje posten van Liquid RC is wat lastig aangezien die site ongeveer zo langzaam is als een plastic nepspin die op het raam naar beneden kruipt....
Maar daar heb ik 'm idd ook gekocht. Op ebay is ie vaak voor de helft te krijgen maar dan ben je wat meer aan shipping kwijt.

Klopt, maar dan vooral s'avonds. S'morgens als die yanken nog slapen gaat het véél sneller. Dak kan je er af en toe zelf een zoek opdrachtje aan wagen

Nou ik zit niet heel vaak op z'n site maar de laatste tijd als ik overdag op m'n werk (jaja :cool:) ff ga kijken dan is het ook huilen met een pletterpet op. Hij mag wel eens aan een nieuwe server gaan denken.....

en een wat duidelijkere indeling,echt alles staat door elkaar heen.
of als je op een thumbnail klikt om een groter plaatjes te zien, dat er dan ook een groter plaatje komt ipv dezelfde thumbnail in een nieuw window 8O:rolling:

En 5 euro incl verz klinkt wel aannemelijk ja. Bij Liquid is ie 4 dollar en dan nog een dollar shipping, dat is dus net geen 5 euro met de huidige koers (en paypal z'n %) Liquid heb je wel snel in huis dus dat zou ik dan doen.

Laatst bewerkt:
Ofna Pinion Adapter 5mm to 3mm

Part Number OFN30669

ofn30669450.jpg

Ach, als je weet van welk merk je iets wil hebben, dat filtert er wel snel uit hoor. In dit geval Robinson, en dan zie je binnen 3 muisklikken dat ze 'm nu..

niet hebben.....

Ik vind de site ook wel gaan hoor! Waar je ook best kan kijken is op losiparthouse. Ze hebben wel wat minder maar zijn vaak goedkoper als je dan ff kijkt naar de verz. kosten en die er bij rekent zit je vaak het zelfde of soms goedkoper. Ik betaal daar met een CC dus niet de % van paypal.

Je moet gewoon ff heel goed kijken waar het goed koper is.
Zo was ik op zoek naar een spektrum ontvanger de dsm1 was bij liquid veel goedkoper scheelde 25 $ en de dsm2 was bij losiparthous weer veel goedkoper!?!?!?!?:confused:

oja bezorgtijd ongeveer gelijk aan liquid en ze zetten altijd een laag bedrag op de doos!

Laatst bewerkt:
Je moet gewoon ff heel goed kijken waar het goed koper is.
Zo was ik op zoek naar een spektrum ontvanger de dsm1 was bij liquid veel goedkoper scheelde 25 $ en de dsm2 was bij losiparthous weer veel goedkoper!?!?!?!?:confused:
Just a tip: Voor receivers kun je ook op e-bay zoeken. Ik heb eind vorig jaar drie SR3300T ontvangers gekocht voor 102euro incl. verzenden.

hoi ik ben van plan om een traxxas slash 2wd te kopen, weten jullie waar hij goedkoopst is? bij pk hebben ze er ook een met 4a snellader en accu voor 257,50 ook intressant of niet?

Laatst bewerkt:
Advies voor banden

Ik wil nieuwe banden aanschaffen voor mijn Slash. Ik rijd meestal op zand, maar ook wel op asfalt. Welke banden/wielen combinatie is hiervoor geschikt.

HPI Geolanders achter op 2.2 velg met Slash 2WD rear hub carriers en Slash 2WD voorwiel meenemers op de achterassen.
Proline switch op 2.2/3.0 velg aan de voorkant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back