Traxxas SLASH topic

Nieuwe Pro-Line onderdelen voor de Slash. :)

3311-60.jpg

516.jpg

Hoewel ik betwijfel dat deze erg lang heel zou blijven.

deze zijn wel erg gaaf vind ik
548.jpg

549.jpg

een voorbumper die iets kleiner/lager is. past erg mooi bij de Baja Bug kap. :) (en bij m'n JConcepts Truth body, dus heb deze onderdelen meteen besteld. )

Kan niet wachten tot deze binnen zijn. :D

Weet iemand het verschil van de proline epic en split six??

welke kan ik beter kiezen volgens mij is er voor de epic maar 1 band???

Groet Ronald

haha, grappig :P,

dat proline geval voor de onder kant lijkt me ook niet echt wat, hoevaak land je wel niet op de skidplates, kan je beter een bovendeksel hebben die de shit buiten houdt, maar volgens mij is die er ook al?

Waar kopen jullie de Proline en Jconcept voor de slash? allemaal bij dezelfde online winkel?

www.rc-central.nl een van m'n favoriete rc winkels. :)

Ik heb idd het bovendeksel van JConcepts besteld (bij rc-central). ik wil m'n Slash winter proof maken zodat ik straks ook in de sneeuw rond kan baggeren zondar dat de sneeuw over de accu vliegt.
die proline onder tray lijkt me idd niet echt handig, denk dat die zo kapot is. maar die bumpers/skidplates vind ik wel tof. :)

Laatst bewerkt:
Oke, moet ik daar ook eens gaan kijken, wil ook zon bovendeksel voor de electronica.
die skidplates zien er idd wel leuk uit, alleen ik heb al RPM's :P

Maar ik ben nog opzoek naar een leuke kap zat te denken aan de Carnage of Hardcore :)

JConcepts Truth heb ik hier nu nog 1 van liggen. :) die vind ik wel erg mooi.
de Hardcore is ook wel cool. alleen moet je die andere voorbumper haast wel hebben voordat zo'n kap echt mooi uiteziet. (de originele bumper zit net te hoog vind ik.)

die proline bumper is wel sweet als ik eindelijk geld heb om mijn backslash te gaan bouwen (bestel waarschijnlijk een 4x4 roller online tenzij ik een cheap 2e hansje kan vinden voor dan)

Heb mijn slash binnen, alleen zit er een tamiya connector op(wel goud/koper kleurig) inplaats van de beloofde Traxxas connector.
Zou dit problemen kunnen geven ?

Indien mogelijk...direct omsolderen naar traxxas of dean aansluiting. Tamiya connector fikt t.z.t. vanzelf een keer uit. Al zal dit "stock" niet zo'n vaart lopen..

@Klamath: Vette parts van proline!!! Begin me nu al te verheugen op zo'n Proline onderkant, jconcept chassiscover...en en Parma Holiday buggy kap:mrgreen:

Motor stuk?

Ik wou vanmiddag even de topsnelheid gaan meten van me slash. Had een gps al helemaal vast aan de kap gemaakt. Dacht ik, laat ik eerst nog even een andere pinion op de motor zetten (23) Nou zo gezegd zo gedaan. Ik rij vervolgens binnen even een stukje van 5 meter ofzo stopt ie ineens..

Gaat niet meer voor of achteruit :( Motor niet heet ofzo en ruikt ook niet verbrand. heb gemeten bij de motor of die wel spanning krijgt maar dat is allemaal in orde.

Iemand een idee?

@mickietjuh: Het is gelukt ;)

Geen idee, maar ik heb het ook wel eens gehad. springt ie ineens in een beveiligings modus. Aan en uit gezet en hij doet het weer. (ook niet warm en geen lege batterij)

het lijkt er op idd of ie in de beveiliging springt.. Nou ik kijk nog wel even..
Heb toch ook al brushless besteld :D

Edit :Net een klap op gegeven met een tang en hij doet het weer :D

Laatst bewerkt:
van t weekend hetzelfde gehad, eventjes met 23T rijden met de stock titan en bijna meteen was t afgelopen. Hij krijgt wel gewoon spanning van de regelaar. Motor is dus kaduuk. Echt veel heb ik er niet mee gereden...

Ondertussen zit er een ezrun 5,5t op:mrgreen: (met 16 pinion 86 spur)

van t weekend hetzelfde gehad, eventjes met 23T rijden met de stock titan en bijna meteen was t afgelopen. Hij krijgt wel gewoon spanning van de regelaar. Motor is dus kaduuk. Echt veel heb ik er niet mee gereden...

Ondertussen zit er een ezrun 5,5t op:mrgreen: (met 16 pinion 86 spur)

Probeer er eens een klap op te geven ;) Maar met je ezrun zal je toch wel meer fun hebben ;)

Back