Traxxas SLASH topic

erg belangrijk is de kwaliteit van de print op het stickervel. het zou jammer zijn als je 15€ voor een slash aan stickers uitgeeft en met 1 krasje is je sticker kapot.
het mooiste zou zijn als je de stickers in je kap kan plakken alvorens het te gaan spuiten..

Yep...helemaal gelijk. Maakt wel dat het aanleveren in spiegelbeeld geprint moet worden;)

Leuk idee, van de stickers.
Zelf vind ik dat een mooi ontwerp voor de decals echt de auto maken. Het is nog helemaal niet zo simpel als het lijkt.
Mijn favorieten zijn de Martini, Rothmans en Gulf ontwerpen uit de jaren '80. Helaas zullen geen van deze mooi staan op de Slash! Misschien een Camel ontwerp? Beetje Paris/Dakar thema?
Silk Cut, zoals de Le Mans Jaguars hadden, ook erg mans.

Maar ja, smaken verschillen. De Standaard Slash, of vlammen of spetters of zo zijn niet mijn ding. Wat dat betreft vind ik dat Team Associated het beter heeft aangepakt met de SC10. Blitz ziet er ook mooi uit.

stickers zijn hier te koop

screenprintdigital: Wij verkopen RC Model Stickers. eBay Winkel

Ze hebben bijna alle bekende merken en ook stickers voor de slash. Kost rond de 10€ met verzendkosten.

Heb er zelf een sticker vel van het is geen super kwaliteit maar werkt prima. (deze komen aan de buitenkant)

IMG_7313.jpg

Ik vind stickers aan de binnenkant ook niet zo mooi. Het is net iets waziger omdat het vertekent wordt door de dikte van het plastic. Bovendien zijn de stickers er op de 1:1 auto's ook op de buitenkant geplakt.

Dan plak je er toch een nieuwe sticker overheen. Als de sticker aan de binnenkant zit blijf je de beschadiging altijd nog zien. ;)

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. misschien is leren sturen een optie? :-D (of niet rijden?)

Als het sticker ontwerp een beetje taktisch in elkaar zit hoeven de stickers aan de buitenkant niet te beschadigen.

Transfers aan de binnenkant hoeven niet onscherp te zijn. Een goede drukker maakt ze haarscherp. Ook profesionele spuiters in het airbrush wereldje maken er wel eens gebruik van. :mrgreen:

Back