Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een vraag: ik heb een traxxas slash met stampede wielen en stock motor en regelaar en 7.4v lipo, maar mijn motor word na het rijden steeds heet. Ik heb hem al lichter vertand maar dat werkt ook niet. Ik dacht aan een brussles setje dan heb ik een stuk minder last van slijtage. Welke zouden jullie adviseren?
en waar kan ik in Nederland een geschikt brussles setje vinden(waterdicht)?
Hoi Mick,
Mij maakt het niet uit hoor maar ik denk dat je een hoop mensen ergert door in ieder topic waar het maar een beetje van toepassing kan zijn te spammen voor je aandrijfsetje. Daar hebben we het verkoopgedeelte voor.
Leo
Nee.
EDIT: voor dat geld heb je bijna 4 plastic versies en als je gecombineerd zou verschepen 5 stuks. Bovendien is het een toevalstreffer dat je bulkhead de geest geeft. Aluminium is mooi maar duur, zwaar en het verbuigt bij een grote klap. Omdat alu harder wordt door vervorming krijg je het never meer in de oude vorm en kan het zelfs scheuren bij een poging tot terugbuigen.