Traxxas SLASH topic

Ik heb een nieuwe video op youtube.
De auto's: een slash,e-revo,een stampede en een vorkheftruck.:rolleyes:
We rijden niet heel de tijd zo, dit zijn zo ongeveer de stomste momenten van da afgelopen 3 maanden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee,gelukkig niemand gewond :D
alleen vielen de planken wel op een nieuwe vrachtwagen.
Maar normaalgezien hebben de verzekeringen die kosten betaald.

Ik heb een vraag: ik heb een traxxas slash met stampede wielen en stock motor en regelaar en 7.4v lipo, maar mijn motor word na het rijden steeds heet. Ik heb hem al lichter vertand maar dat werkt ook niet. Ik dacht aan een brussles setje dan heb ik een stuk minder last van slijtage. Welke zouden jullie adviseren?
en waar kan ik in Nederland een geschikt brussles setje vinden(waterdicht)?

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag: ik heb een traxxas slash met stampede wielen en stock motor en regelaar en 7.4v lipo, maar mijn motor word na het rijden steeds heet. Ik heb hem al lichter vertand maar dat werkt ook niet. Ik dacht aan een brussles setje dan heb ik een stuk minder last van slijtage. Welke zouden jullie adviseren?
en waar kan ik in Nederland een geschikt brussles setje vinden(waterdicht)?

ik heb een z.g.a.n. 9.5t nosram setje liggen (waterdichte regelaar) welke het al goed doet op 8,4volt in de slash maar kan ook op 2s lipo voor extra power
(automatische lipo/nimh detectie)

€80 inclusief verzenden
als je hem dit weekend nog koopt kost ie maar €70 inclusief verzenden

(nieuwprijs €125)

pm me maar!

mvg mick

Laatst bewerkt:
Hoi Mick,

Mij maakt het niet uit hoor maar ik denk dat je een hoop mensen ergert door in ieder topic waar het maar een beetje van toepassing kan zijn te spammen voor je aandrijfsetje. Daar hebben we het verkoopgedeelte voor.

Leo

oh sorry als ik mensen er mee erger/irriteer.

ik dacht dat het wel goed uitkwam, hij zoekt en ik bied aan...

mvg mick

hallo,
ik heb net het vxl systeem binnen voor de slash maar ik krijg de motor not aan de esc vast (het lijkt wel of die bullet connetoren niet inelkaar passen)

Hmm ik had daar geen last van, ze zaten wel goed in elkaar maar niet zo strak dat je hard moest duwen ofzo.
Maargoed, hoe vaster ze zitten hoe beter ;)

Nee.

EDIT: voor dat geld heb je bijna 4 plastic versies en als je gecombineerd zou verschepen 5 stuks. Bovendien is het een toevalstreffer dat je bulkhead de geest geeft. Aluminium is mooi maar duur, zwaar en het verbuigt bij een grote klap. Omdat alu harder wordt door vervorming krijg je het never meer in de oude vorm en kan het zelfs scheuren bij een poging tot terugbuigen.

+1

niet doen. zonde van je centen. precies om de reden die hierboven beschreven worden.
dit was pure pech voor jou. ikzelf in een heel jaar nog nooit een bulkhead gebroken. en mijn slash heeft er heel wat uurtjes op zitten..

Met een alu bulkhead breken je draagarmen bij een onfortuinlijke rotklap. Iets moet breken, lijkt me. Dan maar de draagarmen. Die zijn een stuk makkelijker te vervangen. (Luie ik)

Back