Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey ik begin het trouwens een beetje zat te worden dat als ik vol gas weg burn dat mijn autotje dan begint te "weaven", ie recht voor uit word gewoon zomaar een random kant op en soms dan eindig ik in een 360 of zelfs 540 spin zonder dat ik het stuur ook maar aan raak...
Dit gebeurt vooral als we op training (veld hockey op een zand in gestooid kunstgras veld) aan et kloten en raggen zijn, en soms kan je hem nog wel recht trekken maar vaker ook niet... Nouja wat ik DENK dat het probleem is dat mijn 6000kv motor door torsie de voorkant zover omhoog trekt dat de voor wielen te weinig druk hebben om de traxxas Alias banden (die ik heb zitten voor) directionele stabiliteit te geven...
Nou heb ik een paar oplossingen bedacht maar ik denk ik check ze even voor ik voor een emmer of wat euro's gewoon dingen ga kopen..
Hey ik begin het trouwens een beetje zat te worden dat als ik vol gas weg burn dat mijn autotje dan begint te "weaven", ie recht voor uit word gewoon zomaar een random kant op en soms dan eindig ik in een 360 of zelfs 540 spin zonder dat ik het stuur ook maar aan raak...
Dit gebeurt vooral als we op training (veld hockey op een zand in gestooid kunstgras veld) aan et kloten en raggen zijn, en soms kan je hem nog wel recht trekken maar vaker ook niet... Nouja wat ik DENK dat het probleem is dat mijn 6000kv motor door torsie de voorkant zover omhoog trekt dat de voor wielen te weinig druk hebben om de traxxas Alias banden (die ik heb zitten voor) directionele stabiliteit te geven...
Nou heb ik een paar oplossingen bedacht maar ik denk ik check ze even voor ik voor een emmer of wat euro's gewoon dingen ga kopen...
A) meer toe in achter, hopelijk trek ik dan rechter naar voren misschien door een alu tranny case ofzo, hoeveel graden is goed? ik heb al STRC 1 graden toe in carriers
B) Andere (voor) banden, ik heb er over nagedacht om naar truggy banden te gaan (heb niet zo veel met buggy banden kwa looks en meer contact oppervlakte kan alleen maar goed zijn tog?) Hoor dat harakiri's goed zijn voor kunst gras of heeft iemand een ander idee kwa profiel?
C) meer gewicht over de voor banden, dit zou in theorie de "wheely" tegen moeten gaan maar ik weet niet hoe dat de handeling beïnvloed gezien ik hem verder momenteel wel erg prettig vind reiden...
Verkeerd geland
De front bulkhead is nu stuk.
Ik had paypal maar nu niet meer en ga daar wat aan doen, maar wil ff snel me slash weer rijdend hebben.
Als iemand nog thuis een front bulkhead en wat shock spacers heeft liggen hoor ik dat ook graag, via pb ofzo.