Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
http://dl.dropbox.com/u/9387691/101MSDCF.rar
De verf is nog work in progress maar ik ben so far best pleased (en ja ik weet dat het de buiten kant is maar de binnenkant verf was ik zat;P)
Als je het wil weten het is een tribute aan een van mijn favoritet webcomics... The Landscaper Comic – Released Weekly On Thursdays - Home
zeker wel maar 819 ,- euro !
btw ik heb deze gekocht 2 weken geleden vorrige
week binnengekregen , echt super verkoper
en fijne motorook voor mn slash btw...
btw hij is eigenlijk maar 81,90![]()
Die verkoper heeft wel dikke vingers, op de ebay site van hem staat ook nog een 8.5T-4000 rpm/v staan voor 390 euro en dan 10 cent terug.
EZRUN 8,5T 4000Kv Sensorless Brushless Motoren 1:10/12 - eBay Brushlessmotoren, Elektro, Motoren, RC-Modellbau, Modellbau. (Eindtijd 10-sep-10 16:32:01 CEST)
Ik heb voor de moment een 5,5 turns setup, maar met deze rij je de hele slash aan gort...
Nu wil ik hem wel compleet vernieuwen, maar eerst moet er een braver setje in...
Is een 8,5 turns ietsje levendiger dan de stock, of toch wat te flauw??? Tegen 80 à 90 km/u voorbijvliegen hou ik ff voor bekeken...
Is dr een nieuwe titan motor uit dan?
Kan je dr dan es een foto van maken?
ik heb een 9T motor en een 35a ESC en die gaat volgens mij sneller dan de standaard
(ik heb nooit de standaard gehad), en dan staat hij nog maar in stand 3. want hij kan van 3-8 qua snelheid.