Traxxas SLASH topic

Leo. Als je die Hitec 795TG weg doet. Zou je mij dan eens een pbtje willen sturen met een prijs.
Ik ben opzoek naar een sterke servo voor mijn scaler project

Geen idee wat zon servo moet kosten. Zal wel prijzig zijn.

120 dollar bij TH. Ik kijk het nog even aan Murky. Het is niet "all bad" n.l Hij stuurt dan wel niet heel veel sneller maar wel veel preciezer. heb er alleen ook nog maar onroad mee gereden. Ik denk dat je op een ruig terrein wel gaat merken dat hij krachtiger is omdat je stuur blijft staan in de stand die je koos en niet bepaald wordt door de hobbel waar je tegenaan rijdt (want die servo saver staat veel te strak, we hebben het hier over de Slash 4x4 he) De 7955TG is voor de Slash 2WD echt overkill. Voor de 4x4 ben ik er nog niet uit.

Nouja ik heb altijd gepoogd mijn slash zo onvernietigbaar mogelijk te maken omdat het een auto is die een flink deel van zijn tijd gereden word door "newbies" en brute ignorance is bijna net zo gevaarlijk als high explosives in sommige gevallen...

@Leo je hebt een PBtje...

Laatst bewerkt:
Ja de binnenkant was al bezet;P en ik ben al een nieuwe body aan het uitzoeken maar dat word voor na de verjaardag;)

Zal zodra ik alles klaar heb (het "voelt" nog niet klaar) wel een paar foto's op photobucket zetten:)

zeker wel maar 819 ,- euro !
btw ik heb deze gekocht 2 weken geleden vorrige
week binnengekregen , echt super verkoper
en fijne motor ;) ook voor mn slash btw...
btw hij is eigenlijk maar 81,90 ;)

Die verkoper heeft wel dikke vingers, op de ebay site van hem staat ook nog een 8.5T-4000 rpm/v staan voor 390 euro en dan 10 cent terug. :p

EZRUN 8,5T 4000Kv Sensorless Brushless Motoren 1:10/12 - eBay Brushlessmotoren, Elektro, Motoren, RC-Modellbau, Modellbau. (Eindtijd 10-sep-10 16:32:01 CEST)

Ik heb voor de moment een 5,5 turns setup, maar met deze rij je de hele slash aan gort...

Nu wil ik hem wel compleet vernieuwen, maar eerst moet er een braver setje in...

Is een 8,5 turns ietsje levendiger dan de stock, of toch wat te flauw??? Tegen 80 à 90 km/u voorbijvliegen hou ik ff voor bekeken...

Ik heb voor de moment een 5,5 turns setup, maar met deze rij je de hele slash aan gort...

Nu wil ik hem wel compleet vernieuwen, maar eerst moet er een braver setje in...

Is een 8,5 turns ietsje levendiger dan de stock, of toch wat te flauw??? Tegen 80 à 90 km/u voorbijvliegen hou ik ff voor bekeken...

de 8,5 turns is zeker sterker dan de oude/nieuwe stock slash. je trekt een heel eind sneller op en je kan natuurlijk met lipo's nog veel harder. ik ben er erg tevreden over in ieder geval...

Laatst bewerkt:
Is dr een nieuwe titan motor uit dan?
Kan je dr dan es een foto van maken?

geen nieuwe motor maar andere standaard vertanding ;)
en wij hadden 2 stock slashes maar de nieuwe ging ietsje harder op een drag'je

edit : kheb dat berichtje beetje aangepast om het anders over te laten komen want
zo was het niet helemaal bedoelt :p hij gaat maar een heel klein beetje harder
niet echt een verschil op de baan...

Laatst bewerkt:
ik heb een 9T motor en een 35a ESC en die gaat volgens mij sneller dan de standaard
(ik heb nooit de standaard gehad), en dan staat hij nog maar in stand 3. want hij kan van 3-8 qua snelheid.

Back