Traxxas SLASH topic

Volgende vraag, ik zou graag een Monstertruck body (truggy body) op de slash willen zetten. Welke body komt goed uit qua afsluiting op het chassis? Met afsluiting bedoel ik "zand dicht heid" en of de wielgaten een beetje in de juiste richting zitten.

montage punten regel ik zelf wel, en ook een beetje bijsnijden vind ik geen probleem.
Bedoeling is om er een Monstertruck body op te zetten met een spoiler erachter/op (deze heb ik nog los liggen)

Iemand ideeën of zelfs foto's?

zou die supspension kit van proline helpen tegen het omslaan van de slash? heb k een hekel aan xD en k wil er geen kortere dempers onder zetten.

Dit is een soort van kruising > 0084 - Illuzion – Slash 2wd - Ford Raptor SVT – SC body [0084] - $36.00 : JConcepts, IFMAR World Champions Proven Innovation and Design die is er dus voor gemaakt maar geeft wel een Monstertruck look.
Moet je nog wel dikkere/grotere wielen steken anders ziet het natuurlijk niet uit.
Volgende vraag, ik zou graag een Monstertruck body (truggy body) op de slash willen zetten. Welke body komt goed uit qua afsluiting op het chassis? Met afsluiting bedoel ik "zand dicht heid" en of de wielgaten een beetje in de juiste richting zitten.

montage punten regel ik zelf wel, en ook een beetje bijsnijden vind ik geen probleem.
Bedoeling is om er een Monstertruck body op te zetten met een spoiler erachter/op (deze heb ik nog los liggen)

Iemand ideeën of zelfs foto's?

T lijkt me ook vet om die kit te hebbe maar k wil dan gewoon als k dit kit er op heb dat die minder omslaat en lekkerder rijd dan wil k niet zo swaybar of me dempers anders zette:P
maak een sway bar van een ijzeren staafje voor de voorkant, en zet je schokbrekers breder.

eeehm de RC8b bodies passen dus ik ga er van uit dat de 8t bodies ook zullen passen Tower geeft dimentions voor bodies dus dan kan je ff checken of het gaat passen...

Gewoon een setje andere veren en olie in je shocks, ik heb losi groen 2"voor en 2.5"achter, 8mm preload voor en 14mm achter met 50wt hpi olie, ik moet veel moeite doen om hem nog te rollen...
Maar de protrack kit krijg enorm goede reviews, als je het niet erg vind om alleen proline rims te gebruiken (mits het zijn van SC race legal je iets kan schelen) is het zeker aan te raden, goed kopere optie als het je niets kan schelen zijn 2.2" stadium truck wheels en tires...

Nee die proline velgen ga k dan niet gebruiken kan me niet schelen k gebruik straks misschien gewoon me lrp blast tx velg en band . Maar misschien ga k een nieuwe auto kopen en anders denk ik die protac kit

Nouja je kan je slash al redelijk omslag proof maken voor 20 euro aan olie en veren... kan je altijd later nog een nieuwe auto/protrack scoren...

nog een vraagje:P

ik wil er eigenlijks onroad banden onder mijn standaars traxxas slash 2wd zetten.

weet iemand waar ik deze dingen kan krijgen?? en moet ik ook nog ergens op letten voor ik die banden(+velgen ) koop??

J concepts maakt echt enorm pimpe kappen... dingen rocken best hard:)

Je kan adapter stukken kopen voor de slash om van de 12mm hexes naar 17mm te gaan en dan kan je buggy of truggy wielen kopen... (voor zou ik niet boven de 4" od gaan zitten dan komt hij tegen het chassis aan)

maar traxxas anacondas zijn geweldig en die 2.8" rims zien er nog eens geweldig uit ook... Maar de stock wielen gaan prima on road hoor... helemaal die nieuwe 4x4 banden (ie ze hebben een veel te grote contact patch en te hard rubber om ook maar ongeveer nuttig te zijn offroad)

Tja k rijd nu toch niet met de slash die moet zowiezo eerst klaar gemaakt worden maar k denk er nog ff over. Kan ook nog met men lrp s10 blast rijden:P
Kvind die bajr kap van jconcepts super vet xd
Nouja je kan je slash al redelijk omslag proof maken voor 20 euro aan olie en veren... kan je altijd later nog een nieuwe auto/protrack scoren...

ah, de goede ouwe tijd, BAJR Slash
P1070558-1.jpg

vraagje.

Sinds vandaag hoor ik een zacht tikje vanuit het diff komen als ik hem duw.
Het tikje is niet gelijk aan een omwenteling van het wiel...
Iemand dit eerder gehad?

is het de diff of de spurgear? als je daar een zandkorrel tussen hebt zitten krijg je namelijk ook een ratelend geluid... anders is waarschijnlijk een van de tandwielen in de diff afgesleten ofzo...

Back