Traxxas SLASH topic

Nou lees de 281 pagina's d'r maar op terug...:rolling:
De 4x4 rijdt natuurlijk veeel makkelijker maar heeft ook meer issues en onderhoudt nodig. De 2WD is veel meer een echte basher. Helemaal als je 'm opvoert. Ik was er echt klaar mee op een gegeven moment, die giftige kont. Maar nu ik 'm tot aan het dak heb getuned o.a. met het nieuwe chassis is het echt een hele leuke auto geworden. Als ik nu tussen een Slash 2WD en een Slash4x4 moest kiezen koos ik een: SC10:cool:

Haha ok duidelijk antwoord. Dan is 2-wheeldrive niks voor mij denk ik.
SC10 is dat ding van Hong Nor?

Nee Associated (2WD)

sc10.jpg

Maar ik wacht nog ff op de 4x4 versie die er toch echt aan schijnt te komen.

Is een 2-wheel drive nu nog relevant om te kopen, of mis je dan veel rijplezier?^
Nee, je krijgt er rijplezier bij. Wij hebben mensen in onze groep die weer terug zijn gekomen bij 2WD. Lekker met de linkerwijsvinger de bochten om, heerlijk. Natuurlijk zijn de 4WD's niet bij te houden, maar het is maar wat je wilt. Dat is het natuurlijk ook.
Ik wil moeilijke rijtechniek maar simpele techniek aan het autootje ;).

Ik ben het met Leo eens; de 2,4Ghz Brushless 2WD SC10 is ook een mooie auto. Er is nu ook een 2,4Ghz Brushless Slash he, maar die is erg duur. Aan de andere kant (zucht, vermoeiend al die overwegingen) is het VXL setje voor zover ik hoor onverwoestbaar. Over de Reedy set in de SC10 hoor ik wisselende berichten.
Ook helemaal eens met Hackroader; met de Slash moet je racen. Wheelies?! Hoe wou je dan sturen? ;) Nee hoor 2s LiPo 8,5T setje gaat prima, wij rijden allemaal zo.

Laatst bewerkt:
De SC8 is alleen een 1/8 en geen 1/10 zoals de anderen die eerder genoemd zijn. Wat mij betreft niet vergelijkbaar. De SC8 rijdt echt heel anders dan andere 1/10 SC auto's. Is gewoon een andere klasse en tevens enige in zijn klasse. Daardoor voor mij ook minder interessant.

Morgen ga ik w.s. m'n slash halen.
Ik heb een winkel gevonden die hun 30 jarig jubileum viert en er een 2e accu gratis bij doen.

Ik mag geen namen noemen maar een PB'tje mag geen probleem zijn lijkt me.

Wordt vervolgt :bday:

Nee, je krijgt er rijplezier bij. Wij hebben mensen in onze groep die weer terug zijn gekomen bij 2WD. Lekker met de linkerwijsvinger de bochten om, heerlijk. Natuurlijk zijn de 4WD's niet bij te houden, maar het is maar wat je wilt. Dat is het natuurlijk ook.
Ik wil moeilijke rijtechniek maar simpele techniek aan het autootje ;).

Ik ben het met Leo eens; de 2,4Ghz Brushless 2WD SC10 is ook een mooie auto. Er is nu ook een 2,4Ghz Brushless Slash he, maar die is erg duur. Aan de andere kant (zucht, vermoeiend al die overwegingen) is het VXL setje voor zover ik hoor onverwoestbaar. Over de Reedy set in de SC10 hoor ik wisselende berichten.
Ook helemaal eens met Hackroader; met de Slash moet je racen. Wheelies?! Hoe wou je dan sturen? ;) Nee hoor 2s LiPo 8,5T setje gaat prima, wij rijden allemaal zo.

Tja zoals jij het vertelt klinkt 2wd dan weer leuk. En inderdaad, wheelies... wat heb je eraan.

Hallo allemaal ,
ik had eigenlijk een klein vraagje , ik denk dat ie al 100 keer is gesteld
maar niet expersief over deze set en over de slash ,
ik had dus de vraag :

Heeft Deze swaybar kit veel zin en hebben swaybarsets zowiezo veel zin bij slashes ?

MvG ,

Hackroader

een kickje na een uur? schaamteloos!!!!:p

mijn mening: Koop de swaybar set van Traxxas zelf. Ik heb deze Hot Racing set voor de Slash 2WD en ik vind 'm niet denderend. Een van de kleuren (ik dacht de rode) is van zo'n slap metaal dat hij buigt en in die stand blijft staan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling met een swaybar. Het is echt but kwaliteit. Enfin voor de Slash 2wd hab je niet echt iets anders geloof ik en ik gebruik toch de zilveren in die is wel goed. Maar voor de 4x4 zou ik 'm niet niet nemen (de Traxxas versie is ook even duur trouwens)

een kickje na een uur? schaamteloos!!!!:p

mijn mening: Koop de swaybar set van Traxxas zelf. Ik heb deze Hot Racing set voor de Slash 2WD en ik vind 'm niet denderend. Een van de kleuren (ik dacht de rode) is van zo'n slap metaal dat hij buigt en in die stand blijft staan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling met een swaybar. Het is echt but kwaliteit. Enfin voor de Slash 2wd hab je niet echt iets anders geloof ik en ik gebruik toch de zilveren in die is wel goed. Maar voor de 4x4 zou ik 'm niet niet nemen (de Traxxas versie is ook even duur trouwens)

ik heb een 2wd versie dus deze gaat het worden volgende maand ;)
helpt het veel ?

Oei verkeerde topic.... :schrik:
't is ff puzzelen met monteren. Ik heb een RPM voorbumper en dan past ie dus niet meer. Heb toen Mc Gyver gebeld en die heeft ff wat voor me gefixt.
Of het helpt? Ik vind van wel. Alhoewel de 4x4 versie (op de 4x4 auto natuurlijk) beter werkt. Je merkt het verschil iig wel heel duidelijk. Maar omdat de stangen zo ver uit elkaar vast zitten (noodgedwongen door het ontwerp van de Slash) zit er meer torsie in en meer speling op de delen. Ze hebben dat dus geprobeerd te compenseren door een dikkere stanf mee te leveren en die buigt dus permanent door. Maar de dunnere weken prima verder.

Laatst bewerkt:
hey leo heb je ff foto's van dat macguyver werk? ik zit er ook aan te denken om aan de swaybar te gaan (ik MOET wel bijna klaar zijn met de \backslash\ want ik heb geen andere plekken meer om te upgraden:P), en ik snap niet echt wat nou het probleem is van de dikste, werkt die meer als bladveer ofzo?

Je kan in 'm showroomtopic kijken dan zie je de voorkant vast zitten.
Eerst op de Slash (met paarse stang) Daarna, na de ombouw, met de zilveren stang. De montage is daar omgedraait.
De achterkant heb ik nog niet opgelost voor de Slice.

Back