Traxxas SLASH topic

Ja, daar hoef je je niet voor te schamen. Ik vergis me ook nog wel es hoor en ik doe dit al en tijdje (niet zozeer op dit forum, maartoch). Dat je iets niet vind wordt je nooit kwalijk genomen, het feit dat je al zoekt maakt veel goed :D

Hey misschien een goede tip, squirrelod op youtube heeft een hele goede "rc setup guide" video series waar hij alle mogelijke "aan passingen" uitlegd en wat de aan passingen doed... Is voor sommige mensen handiger dan Hudy's rc setup guide (zelfde maar dan in .pdf)

En voor de rest, als je een vraag hebt gewoon stellen wij weten ook niet alles maar misschien wel het antwoord!

Zeker een goede tip, met video erbij moet het lukken!
Net voor de eerste keer wat sprongen gemaakt... Lachen hoor, al heel wat buitelingen gemaakt...... Stevig wagentje... Is maar goed ook!

En het voordeel van deze dingen is dat ze zoizo weer naar beneden komen in ongeveer een stuk:P

In tegenstelling tot die mega dikke plane in je avatar;) als je die ergens tegen aan parkeert gok ik zo dat dat wat meer kost dan een eurotje of vijf

In de lucht heb je dan wel weer minder last van in de weg springende bomen en plotseling overstekende stoepranden ;)

De Slash is inderdaad steviger dan de meeste modelvliegtuigen. Toch is de concentratie die je nodig hebt niet veel minder dan met vliegen. De kick al helemaal niet..... Mooi werk!

de VXL ESC heeft soms wat kuren maar de motor is is geweldig...

de termo shutoff en low voltage protection zijn soms wat over actief, als jij er zo een hebt is een 60amp ezrun, mamba of een sidewinder een goed alternatief... Hoop natuurlijk van niet maar sommige mensen hebben een maandag ochtend exemplaar...

Now rocking Losi 8ight 2.0 buggy shocks all around en ik moet zeggen ze zien er enorm sweet uit... En ze zullen waren nog goed koper dan het repareren van mijn ultra shocks ook:)

Hoi, ik heb vandaag mijn xl-5 slash met 2,4ghz en ik vind hem echt top!! Alleen ga ik wel proberen een soort wielkasten te maken zodat mijn binnenkant nog een soort van schoon blijft.( denk iets van pvc met een grote diameter) ik heb trouwens voor de eerste rit met een 7.2 volts accu gereden en dat was al erg leuk. Morgen met 8,4 volts. Ben wel helaas weggestuurd op een mooie zand heuvel plek. Kortom, een goede aankoop.
Joris

de VXL ESC heeft soms wat kuren maar de motor is is geweldig...

de termo shutoff en low voltage protection zijn soms wat over actief, als jij er zo een hebt is een 60amp ezrun, mamba of een sidewinder een goed alternatief... Hoop natuurlijk van niet maar sommige mensen hebben een maandag ochtend exemplaar...

Now rocking Losi 8ight 2.0 buggy shocks all around en ik moet zeggen ze zien er enorm sweet uit... En ze zullen waren nog goed koper dan het repareren van mijn ultra shocks ook:)

ik ga er maar van uit dat alles wel goed is, de vxl is nu al een tijdje uit dus hebben ze tijd zat gehad om eventuele problemen te verhelpen.

vingers crost!

Alleen ga ik wel proberen een soort wielkasten te maken zodat mijn binnenkant nog een soort van schoon blijft.( denk iets van pvc met een grote diameter)

iemand had dat al een keer gedaan, alleen weet ik niet o het met een slash 2wd of 4wd was. in iedergeval had hij was uit ge sneden uit DVD hoesjes.

Beste forum lezers,

Ik rij nu ruim een jaar met een Traxxas Slash 2 wd drive,echt een heerlijke auto om mee te rijden.
Ik rij samen met 2 vrienden en die hebben ook een slash 2 wd,rijden vaak een circuit en dat is echt zeer leuk.
Maar nu ben ik aan het kijken voor ee vxl setje,heb nog de standaard moter er inliggen.
Maar kan iemand mij vertellen of ik daar een goede koop aan heb?
Ik wil graag dat het water dicht blijft,en ik begreep dat de vxl set ook waterwerend is.
Ik heb nu van hobbywing een brushless set inligging en bevalt prima maar is niet waterdicht.
Ik heb namelijk nog een traxxas slash 2 wd drive en daar zou ik doe vxl in willen doen,voor het slecht weer zeg maar....

als je jou ezrun regelaar een beetje in de plastidip doopt en je laat de koelvinnen een beetje schoon/vrij .

dan ben je netzo waterproof als een vxl set.

het gaat niet om de motor maar om je regelaar.

de condensatoren + het aan/uitschakelaartje kun je in een ballonnetje doen.

ik ga er maar van uit dat alles wel goed is, de vxl is nu al een tijdje uit dus hebben ze tijd zat gehad om eventuele problemen te verhelpen.

vingers crost!

die LVC problemen hebben ze al vanaf het begin dat de VXL op de markt is. daar is nooit iets aan gedaan door traxxas en zal ook nooit gebeuren

ezrun brushless zijn helemaal prima! ik heb zelf een 5.5t (15/87) en dat is helemaal prima... Beetje overkill zelfs... Misschien is een 8.5 beter maar daar heb ik geen ervaring mee, als je ietsjes omhoog scrolled vind je vast een van mijn vorige posts over de VXL wel, das de gene waar murky net aan refereerd (nouja murky heeft een reply te pakken)

ik heb hem vandaag binnen gekregen!
met de nieuwe mark jenkins body:

full

ik vind hem BRUUT! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb vandaag de mike jenkins binnen die is ook bruut.
Ook meteen de nieuwe wielen erbij gekocht ;).
Heb je ook de 4x4 of een 2wd?

ps de kleine slash je aangestoken met het slash virus ?

Back