Traxxas SLASH topic

k heb de gyro binnen , alleen m'n plan om em in de HPI te stoppen werkt niet echt , hij doet het niet in de HPI. Ik heb geen idee waarom niet , jullie misschien wel ? Ik heb em nu tijdelijk in de slash dus kan ik hem sowieso ff testen ! :D

k heb de gyro binnen , alleen m'n plan om em in de HPI te stoppen werkt niet echt , hij doet het niet in de HPI. Ik heb geen idee waarom niet , jullie misschien wel ? Ik heb em nu tijdelijk in de slash dus kan ik hem sowieso ff testen ! :D

Heb hem ook vandaag binnen gekregen, morgen maar even inbouwen en zien wat er gebeurt.
Als het lukt zal ik een filmpje maken, met en zonder gyro.

Peter

Heb hem net ook nog effe snel gemonteerd op de Slash, morgen maar kijken hoe hij het doet.
Wel gaaf om te zien hoe de wielen tegen sturen, als je de auto heen en weer beweegt :yes:

kheb em op de slash gehad en werkt echt goed , hij is een stuk stabieler op een losse ondergrond , hij zorgt niet echt voor dat je niet ''spinned'' maar meer dat je te veel overstuur krijgt (dus indirect eigenlijk wel spinnen tegengaan) en ook als je optrekt dan blijft die veel rechter en ook met speedruns als die bijvoorbeeld op een klein steentje rijd en van richting veranderd stuurt ie terug. zeker een aanrader voor het geld.

Jongens, heb een motor gevonden de lrp vector K4 8,5 turns.
Ben benieuwd hoe die het gaat doen in de slash.
@ tinus hoe rijd dat nou met die low cog mod? Heb nog niet kinnen rijden wacht nog op een motor.

Ik moet eerlijk toe geven dat ik mijn gyro niet echt mis... Maar dat zecht ook echt meer over mijn slash dan over de gyro... :-P

Gearing gaat weer terug naar 15/87 heb vandaag een paar keer de thermo shutoff aan getikt dus dat lijkt me geen goede... Op 15t pinion deed alles het prima... Gooi er misschien nog wat meer timing tegenaan omdat ik verwacht dat mijn temps significant zullen droppen met de alu case...

De gyro werkt perfect, bij volgas op loss ondergrond bijna in een rechte lijn weg.
Vooral na een lange bocht, het stuur los laten en dan duidelijk zien hoe de Gyro tegen gaat sturen om de auto weer in een rechte lijn te krijgen.
Ik ben (euh Marijn) mijn zoon dus :rolleyes: is heel blij met de besturing nu.

de gyro gaat weer naar de slash , ik heb dit besloten omdat ik heb gemerkt dat hij bij de HPI niet zoveel verschil maakt en bij de slash een hoop :p

waarscijnlijk heeft hij hem nog niet gezien, zijn laatste aanmelding was 5 april, en 6 april laat je weten dat hij pb heeft.
of heb je die pb al eerder gestuurd?

heb die pb gestuurd zelfde dag als zijn reactie, dat bericht in het topic dat hij pb had heb ik er later op gezet in de hoop dat hij het zou zien

goed! heb nog niet tegen gewone slashes gereden op goede grip ondergrond, maar het effect van LCG was op andere ondergronden al goed te merken, je kan echt veel harder door de bocht :D

Jongens, heb een motor gevonden de lrp vector K4 8,5 turns.
Ben benieuwd hoe die het gaat doen in de slash.
@ tinus hoe rijd dat nou met die low cog mod? Heb nog niet kinnen rijden wacht nog op een motor.

Back