Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mmm..kan me niet voorstellen dat iemand van jouw RC kaliber zich laat afschrikken door een "iets meer prijs" van 40 euro. Of in het buitenland iets minder natuurlijk...Trouwens, de wheely bar is zowiezo een optie!
EDIT : @ RCW, hoe lang heb je die Spektrum al, zie het nu net pas in je sig![]()
Dit is niet negatief bedoelt, begrijp me niet verkeerd!
Tja, ook ik heb helaas maar ene beperkt budget, en als je eingelijk had beloofd dat je er geen rc er meer bij wil hebben,dan word het " iets" anders, ook voor een man van mijn " caliber"...
Ik snap het wel, zeker als je mijn projecten ziet, dan zou je kunnen denken dat geld geen (of een mindere) rol speelt, maar de waarheid is toch helaas anders.....
Ik moet net zo hard er voor knokken om dit te kunnen doen dan menig ander, maar mischien heb ik mijn prioriteiten anders liggen,waardoor ik vrolijk 400 dollar uitgeef aan alu as behuizingen voor mijn f350, en loop te " miepen" voor 50 euro extra voor mijn niet geplande "erbij" rustler / slash.....
Dus van die doende
Wat ik wil, uitdaging!, en ik las al dat de slash mede door zijn kap niet harder wil dan een 60 tot 65, dus ja....