Traxxas SLASH topic

@emiel

moet je luisteren ik zet binnenkort mijn ez run zet wel in de slash en dan moet je maar eens kijken of je dat bevalt.
je moet niet vergeten dat de ez goedkoop is maar perfect werkt.
meer instellingen heeft dan de venlion en dus bij mij geen bokkie wokkie meer is.
na ja als het je wat lijkt emiel hoor ik het wel dan kun je deze set eens proberen.
groeten wiebe aka slash propper
DEAL!
Daar gaan we mee accoord.

Je zegt het maar wanneer....

Emil, dus zonder de 2e e, ;)

@RC-nooby,

Ik weet zo niet welke aansluiting hij standaard heeft. Ik heb de graupner lipo-cutoff gehad en daar moest een balancertree bij, want ik had JST balancerstekkers en die zater er dus niet op...:p

Ik neem aan dat je de Robitronic 2s 8000Mah lipo neemt. Die heeft een JST balancerstekker dus moet je een balancertree voor JST erbij kopen,(mits hij geen JST aansluiting standaard heeft) PK heeft ze. Mail ze anders om dat na te vragen!

Greetz,
Joram

Als je PK even belt, geven ze je goed advies. Je zou kunnen verzoeken of ze daar de juiste stekkertje voor je monteren.(mocht je daar niet handig in zijn) Vraag dan gelijk of ze de cut off bij je bestelde Slash voegen. Scheelt je weer 5,50 verzendkosten voor je cut off;)

Edit: Zo te zien zit er een JST stekker op de cut off.

Vraag aan allen: Hoe maken jullie de Slash schoon (behalve douchen met dat ding:confused:) En welk onderhoud word er na het rijden gedaan??

Groeten,

Rinaldo

Laatst bewerkt:
ik heb hier nog wat gevonden voor de slash liefhebbers :
[URL="
- Traxxas Slash Suspension Tip[/URL]
[URL="
- Traxxas Slash Gear Protection[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo iedereen

ik was vanmiddag mijn slash:D wezen ophalen bij pkracing :D en het is echt een beest ik heb hem gelijk open gedaan en dit was mijn eerste electro had eerst savage 3.5 maar deze start echt waanzinnig ik moet wel even oefenen met het sturen want hij stuurt echt heel goed hij kan draaien binnen een meter echt gek en heeft iemand misschien zin om ook met zijn slash bij mvb te rijden? lijkt me echt leuk en als het genoeg mensen zijn met een slash en die mvb rijden komt er een eigen klassen :D dus meld je daar maar snel aan met je slash:p:D

ik draai in 30 cm lol
gewoon om de as
Ik vind 1 meter nog teveel lol

Maar weet iemand ook een goed brushless setje? vind hem nog iets te langzaam gaan in het gras :S Mvg Ruben

Velineon wordt in de VXL versies van de Rustler / Bandit / Stampede / E-Revo 1/16 gebruikt. Dit zal je meer dan genoeg power geven.

Overigens doen het verhogen van de wagen dmv bijvoorbeeld spacers en andere banden (bijvoorbeeld Pro-Line Dirt Paw Truck Front / Rear) ook wonderen!

Laatst bewerkt:
De plastic wheeliebar gaat erg snel kapot als je erop land....

Beter is een alu versie te kopen;)

Greetz,
Joram

Back