Traxxas SLASH topic

.

voor de echte liefhebbers:
[URL="
- THE REAL ULTIMATE SLASH VIDEO @ RCFANATICS.NET[/URL]

erg tof fimpje, vooral die sprongen over dat skatepark zijn mooi.
ik ben nu aan't sparen voor 'n slash maar eerst moet m'n vliegtuig de deur uit:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind die sprongen in dat skatepark een beetje kansloos om eerlijk te zijn. Is gewoon de auto afbreken. ach ja, iedereen zo z'n mening er over. :)

Mwah valt wel mee ... Ze maken goed gebruik van de curves in het park bij het springen en landen , daardoor gaat dat soepeler als je denkt ;)

Wordt anders als je het met een 1/8 buggy gaat doen en hem dan op asfalt kwakt zoals ik wel 's heb gedaan...

Dat is een knuppel achter de knuppels :rolling:

Zonde ... Op dat plekje kun je veel leukere dingen doen die er een stuk beter uitzien als wat ze lieten zien , zolang je een beetje kunt rijden ;)

Schade: "one steering blok"...Knap als je acherwiel er dan vandoor gaat;)
Het "Ultimed Slash" filmpje lijkt misschien erg over de top, maar hier zijn volgens mij ervaren piloten aan het werk. Ook het schade rapportje aan het einde kan heel tgoed kloppen. In de fragmenten ervoor laten ze de crashes zijn die deze veroorzaken..Leuk fimpje!

Achhh dat achterwiel kan heel simpel het moertje wezen wat is losgelopen... Dat heb ik zelf ook nog weleens gehad met m'n electro's...

Wat de schade's betreft , dat kan ook niet anders als je met Traxxas rijd dat is nou eenmaal degelijk spul :!: Heb hier nog de eerste T-maxx staan van een jaar of 10 oud onderhand....

In dat eerste filmpje zijn het duidelijk ervaren vliegmeester. Ze hebben perfect luchtcontrole en landen de meeste jumps dan ook goed (tenminste in het filmpje :D).

Mwah valt wel mee ... Ze maken goed gebruik van de curves in het park bij het springen en landen , daardoor gaat dat soepeler als je denkt ;)

Je bedoelt nu toch niet die stukjes waar ze in dat skatepark over het hek heen springen, en de auto met een plof in het grasveldje er achter land, of wel?

Je bedoelt nu toch niet die stukjes waar ze in dat skatepark over het hek heen springen, en de auto met een plof in het grasveldje er achter land, of wel?

ik denk dat ie die bijv. die sprong op de 1:02 min. bedoelt. dat vind ik ook erg mooi

Nee tegen een schutting aangeknalt ^^ Kwam alleen de site van de 'vloeibare' tegen alleen hoor ik daar vreemde verhalen over dus dan maar niet ^* Heb een bestelling gedaan bij MSUK heb er meteen 3 genomen van plastic en een Rustler VXL erbij omdat de VXL is uitverkocht de prijs is wel te doen de Rustler kost me dan 60£ als ik de VXL eruit haal...

Back