Traxxas SLASH topic

Ja nog altijd aan het wachten .. hij zou vandaag binnenkomen.

De LHS hier heeft alleen wat HPI, Ansmann en Losi spul. Hij zegt dat Traxxas maar Amerikaanse rommel is ... agja, dan moet hij het zelf weten :P ik geef met geld wel ergens anders uit dan.

Als Traxxas dan "Amerikaanse rommel" is, zou ik het als winkeliers juist op voorraad nemen...Gebrek aan commercieel inzicht, lijkt me. Waar heb je de shocktower besteld dan?

Heb een Losi XXX-T MF2 en heb de Rustler zelf in handen gehad. Nu we thuis al een Slash, een Revo en een E-Maxx hebben, en er binnenkort nog een E-Revo bij komt, moet ik eerlijk zeggen dat ik nu mischien toch liever de Rustler had gehad. (hoewel, Dat Graphite van die MF2 is zo stijf (en licht) ik denk dat de Rustler in bochten een stuk lomper aan zal voelen.
Maar rommel is Traxxas zeker weten niet!

Heb besteld bij MB-shop in Broekhuizenvorst.

Bestel nu al mijn onderdelen bij Wouters Modelbouw. Ze hebben veel Traxxas onderdelen en de prijzen zijn er redelijk. Bovendien versturen ze in een enveloppe wanneer mogelijk wat de verzendkosten laag houd.

Ok..das dan weer een tip voor mij, alhoewel ik vaak grotere bestellingen doe (samenvoegen) is de 5,50 van PK zo duur nog niet.

Maar zal de site van MB Shop eens opzoeken.

Even off topic: Lees net op RC J dat mijn Grave Digger in de spuitcabine staat bij Sigcorp....Kan niet wachten het resultaat te zien:mrgreen:

Ik ga m'n E-Revo bij berlinski halen. (zijn ze zo'n beetje stam-klanten, en gezien we er 2 tegelijkertijd halen, is mischien nog iets aan de prijs te doen. :P )
ook ga ik vragen of ze mischein ipv het originele 2.4 setje, er alleen een spektrum ontvanger bij zouden willen doen. (kan ik m'n 3pk daar gelijk me gebruiken :) )
zal wel niet lukken, maar proberen kun je altijd.
het enige nadeel is dat de winkel ook een behoorlijk eind weg is. (Dortmund)

E-Revo of de ERBE ? Beide mooie auto overigens :)

De MB-Shop site = 6x niets waard. Maar dat zie ik wel bij meerdere webshops.

You Lucky Bastard...;)

Ik heb mijn kameraad ervan overtuigd dat het een geniale hobby is! :D

het mooiste was, ze hebben me bij berlinski verteld dat ze de E-Revo BL voor zo'n 600 euro kunnen leveren. erg mooie prijs vind ik. (zal wel iets duurder uitvallen ben ik bang, maar niet extreem veel hoop ik)

wat bedoel je met ERBE als ik vragen mag?

Laatst bewerkt:
ERBE = E-Revo Brushless Edition. Zo wordt de wagen genoemd op het Traxxas forum, typt wat makkelijker :)

600 euro is een zeer schappelijke prijs. Hier zie je vaak pre-order prijzen van 650 tot 700 euro.

Die vriend van je koopt als 1ste wagen een ERBE? Respect!

nee, ik heb hem al een HPI RS4 MT laten kopen :P (2e hands uiteraard) en hij heeft al met onze Slash etc kunnen rijden. :D

Waarom koop je dan twee ERBEs? :)
Eentje voor spares ofzo, haha.

Volgens mij waren er wel wat mensen met drive shaft problems maar weet t niet zeker. Snelste E-Revo tot nu toe gaat trouwens 76,7mph (123kmph) best ziek :D

Laatst bewerkt:
ik koop er een, en hij ook. (hij heeft vorig jaar die rs4 mt gekocht :P ) dat nee was dus bedoelt als, nee, het is niet z'n eerste auto. :)

ik verwacht dat de center driveshafts het neit erg lang gaan volhouden. (bij de E-Maxx van m'n vader zijn deze ook het zwakke punt. (nouja, die naar de achter-as gaat is. )

Ooowwww zo, nu snap ik hem :P

Zojuist even (in de regen) gereden met mijn VXL. Vandaag de shocktower ontvangen. Hopelijk is het morgen wat beter weer zodat ik een filmpje kan maken!!

Ja nog altijd aan het wachten .. hij zou vandaag binnenkomen.

De LHS hier heeft alleen wat HPI, Ansmann en Losi spul. Hij zegt dat Traxxas maar Amerikaanse rommel is ... agja, dan moet hij het zelf weten :P ik geef met geld wel ergens anders uit dan.

tja de stampede stond al made in taiwan en de slash ook .
bij jullie niet???
ik zoek nog een zwaardere motor voor de slash de 540 brushles worden op 3s me iets te warm.
of koel en niet hard genoeg.
ik denk dat ik maar aan een sp moet.
groeten wiebe.

okee nu heb ik de ez run zet die moet ook 4s aankunnen.
maar ik zit nog niet aan de top van de regelaars,meer aan de top van de motoren.
ik heb hier ook nog een vliegtuig regelaar moet ook willen .
dan maar geen rem .
de 2kg heeft toch meer nodig om echt gek te gaan.
klamat wat voor een regelaar is dat???
groeten wiebe.

Eindelijk vandaag lekker een lipo leeg kunnen rijden. :D

Heb intussen 3 orginele servo`s van Traxxas opgestookt en nu een Towerpro erin zitten en lekker kunnen rijden vandaag.

wheelie`s met een 2s lipo gaat perfect, heb de slipkoppeling een kwart slag vaster gezet, nu kan ik eindelijk mijn wheelybar eens testen.:D

Motor en regelaar worden niet warm met het originele 18T motor tandwiel.

[URL="
van mijn Traxxas Rustler VXL op de Robotronic 7,4v 8000mAh LiPo 25c[/URL]

Sorry dat het zolang duurde. Gister uitstapje gehad in D'Bosch en vandaag naar opendagen van de Uni in Maastricht geweest. Deze filmpjes nog net even kunnen schieten voordat het donker was. Beeld is wel verschrikkelijk zie ik, alsof de zoom / focus functie foutief staat ingesteld ofzo ...

Heb hier de slipperclutch een stukje losser gezet omdat het anders alleen maar wheelies zijn, is leuk voor even maar wordt snel irritant :D

ps. let niet op het gebrabbel van pap en mij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back