Traxxas SLASH topic

de 1410 is de sidewinder je kan hem ook met de MMP krijgen maar tenzij je echt overkill wil (en dit is van iemand met een 700+ watt motor in zijn slash) zou ik niet voor de MMP gaan die motor is zoizo al verdomde veel voor een 2wd...

ehh ? 1410's zitten beide bij de voorgestelde versie's van darkfire , alleen de ESC verschilt , nu zal dat ook niet zoveel uitmaken omdat de motor hetzelfde blijft .Alleen de MMpro kan hogere cellen Lipo aan .Maar de motoren niet , kwa prijsverschil zou ik voor de Sidewinder SCT combo gaan .

700+watt motor ? das nog een lichte ;), zit al met een flux 4000kV motor op en rond de 950 Watt!! op 2S.

Laatst bewerkt:
Ik ben erg te vreden met mijn cirtix... Als ik echt helemaal loko wil gaan scoor ik wel een tenshock 401 of 411 sc die dingen trekken in 4000kv iets van 160 amps ofzo:P (peak waarschijnlijk) maar die zijn gok ik een eind minder drivable dan mijn cirtix...

En heb je die flux 4000 rating van een rekenmachine of een datalogger? 900 watt lijkt me trouwens echt vrij bizarre overkill voor een 2wd maar dat ter zijde:)

Regelaar waterdicht, een vxl schijnt 1 van de weinige te zijn.
Verder ga je het probleem alleen verschuiven, want lagers en accu's houden ook niet van vocht. Geld eigenlijk voor alles van metaal. Is ook de rede waarom ik nooit in de buurt van vocht rij. Succes.

goede zaak mensen:P

Net gisteren gehoord dat mijn MMP EINDELIJK (goddamn you USPS) bij castle in het systeem zit... hopen dat ik hem een beetje snel terug krijg... Kan je trouwens import rechten moeten betalen op iets wat je al bezit? zou vrij lullig zijn om 2x inklaring te moeten lappen...

Altijd beter, garantie..

een vriend van me heeft nu onderhand in 1,5 maand tijd zijn koppeling 5 keer vervangen, nooit garantie...

groet, Geert

Hallo,

Ik heb echter zeer veel problemen met mijn sc10 en wil daarom een slash vxl 2wd roller kopen voor 139euro bij toprc,

Wat zijn de meest voorkomende probleemn bij de slash ? De zwake punten van de wagen ?

Ik heb al veel gelezen en ik kom nog maar echter uit bij de aandrijving

MVG

Ik heb 'm alleen ik heb nooit problemen ;)

dus ik kan je niet verder helpen... aangezien ik geen andere shortcourse heb

groeten, Geert

Back