Traxxas SLASH topic

zwakke punten, De plastic shock caps, daar wil je alu hebben, en de chassis breekt soms achteraan waar hij bij de tower enzo komt, maar daar maakt proline een support voor.

Als je die 2 dingen vervangt/fixxed heb je 99% van de problemen geregeld

zwakke punten, De plastic shock caps, daar wil je alu hebben, en de chassis breekt soms achteraan waar hij bij de tower enzo komt, maar daar maakt proline een support voor.

Dus niets van problemen aan de diff en gearbox,

Dan ben ik gerust :D:D
Bij mijn sc10 is dat het probleem maarja het is ook allemaal plastiek

Ik zie ook dat veel mensen hun slash shocks vervangen, waarom dat ?

shockcaps en breken van chassis heb ik nog niet meegemaakt, maar het is net hoe je rijgedrag is denk ik. ;)

hier zijn alleen de wheelhubs van RPM, verder eigenlijk stock. :)

Ik rij inprincipe ook niet heel rustig ofzo, maar bij mij gaat er echt niets kapot..

mischien zijn er zwakke punten in de besturing, rijgedrag etc. maar aan de 'hardware' mankeert naar mijn doen echt helemaal niets...

groeten, Geert

Ik rij inprincipe ook niet heel rustig ofzo, maar bij mij gaat er echt niets kapot..

mischien zijn er zwakke punten in de besturing, rijgedrag etc. maar aan de 'hardware' mankeert naar mijn doen echt helemaal niets...

groeten, Geert

Ik ben wel een vrij agresieve rijder :d

geen water is te diep :D

Maar 139euro voor een roller bij toprc, valt dat mee van prijs ?

MVG

Is een mooie prijs voor een complete roller. Het is altijd gunstig want als je alle componenten al hebt kan je voor weinig geld een andere auto bouwen.

Ik ga mijn huidige setup overbouwen op mijn slash roller,

Ik heb een hobbywing 60A regelaar en een reedy 3300kv motor. Deze Reedy 540R 3300kV Brushless Motor: Reedy - Champions By Design - Nitro and Electric RC Cars

Zou dat lukken ?

Welke pinion moet erop ? Ik heb nu een 18T

Uploaded with ImageShack.us

een 18T lijkt me geen verkeerde keuze,
van die motor weet ik niets, maar hij lijkt me iets langzamer dan die van de VXL set van traxxas (3300kv ipv 3500kv)

Zijn er anders nog negatieve puntjes aan de slash ?
Ik ga hem bestellen, maar moet ik anders nog iets bestellen, ik denk dat ik direct een 32T pinion ga kopen wat denken jullie ?

MVG

Ik zou de spur op de motoras prutsen en de pinion op de top shaft.

Daarna zou ik hier komen vragen waarom het toch steeds kapot gaat.

sorry jongens typ fout ik ga er een 23t indoen :d

Dislectie is niet alles, grapje

:D hoop ik

heb wel iemand gezien die 47/87 ofzo reid met een vxl motor:P Andymac op URC is de momentele guy to beat met 88 MpH (kan ook alleen in de vrieskow anders kapt de esc er mee iirc:P)

Back