Traxxas SLASH topic

Klinkt inderdaad beter omdat er ook andere Traxxas rijders zijn die het Slash topic wellicht niet lezen.

Bovendien hebben we het dan allemaal netjes in één topic staan.

Tja daar zit iets in....Maar het enthousiasme is blijkbaar groot!

Rob heeft ook zeker een punt. De club(s) moet dit festijn qua organisatie/planning nog wel even voor elkaar boksen. Wel leuk om dit initiatief niet alleen op de Slash te betrekken, maar ook de Rustlers/E Revo's en andere Traxxasachtigen een mooi dagje racen te bezorgen..

hmmm... als ik m'n ERBE tegen die tijd heb, ben ik ook wel geinteresseerd. (kunnen jullie er geen Losi/Traxxas evenement van maken? :p daar heb ik een paar meer van :D )

@ RCW, aan animo geen gebrek inderdaad.

@ Klamath, je ERBE heb je dan vast wel maar imho ben je vrij je andere monsters ook mee te nemen hoor :D

@ wapske, het is en blijft een lastige keuze he. Agja denk er maar rustig over na, liever 'n weekje langer wachten dan iets kopen wat toch net niet is wat je zoekt. Succes met je keuze in ieder geval.

Wachten moet je met deze hobby altijd.
Zou jammer zijn de verkeerde keuze te maken omdat je niet "kan" wachten.
Spreek uit ervaring...
Posted via Mobile Device

ik wacht vooral omdat als ik een goeie rijtijd wil hebben,
als ik dat wil moet ik een goede lader kopen een goeden accu die toch ook goed aardig oplopen in prijs
anders moet ik voor 10min rijtijd 8 uur laden
en voor een accu van 80 euro kan ik ook mooi 80 euro oprijden ;p

@ Klamath, je ERBE heb je dan vast wel maar imho ben je vrij je andere monsters ook mee te nemen hoor :D

Ik hoop het.. ik baal er wel van dat ik hem nog neit heb.. met al dat mooie weer nu. :(

Ik ga vanmiddag iig even met m'n LST2 naar het parcours heen denk ik. (eens kijken of ik een van m'n zusjes kan overtuigen om wat filmpjes/foto's te maken. :) )

Zojuist nieuwe tandwielen besteld, na 4 keer rijden...
We rijden gewoon met 6-cells NiCds... heeft iemand tips waarmee we de levensduur van de pinion en spur tandwielen kunnen verlengen?

Wellicht binnenkort ook de trotse eigenaar van een Slash, zonder motor en regelaar, maar daar heb ik er nog wel een paar van liggen^^ Helaas is de MvB mij net iets te ver met de trein, maar wellicht dat ik in de toekomst wel is kom kijken.

We rijden gewoon met 6-cells NiCds... heeft iemand tips waarmee we de levensduur van de pinion en spur tandwielen kunnen verlengen?

goed afstellen,(niet te krap, controle papiertje zoals eerder aangegeven) en dichte kap erop (bv RPM).

net weer ff 3 tal lipo's leeg gereden op redelijk harde stoffige ondergrond, met licht opkomend gras, geen centje pijn ..........

heerlijk zo'n slash :D:cool:

:offtopic: en daarna ff 3 lipootjes met de M18T....heerlijk weer

suc6 met afstellen

Laatst bewerkt:
De slipperclutch een slagje los draaien wil volgens sommigen ook helpen.
Dan krijgen de tandwielen de klappen niet. Heb zelf overigens nog geen tandwielen hoeven vervangen..De originele beschermkap kan je ook met een stukje isolatietape dichtplakken.;)

@Rob .... Via RC Connect zijn we nog steeds het eea aan he bespreken beste lijkt me even dat MVW/MVB/RC-Connect onderling contact houden lijkt nu een MVB event en dat was niet de doel .....

Communicatie naar buiten volgt dan wel als we alles daadwerkelijk rond hebben.

Mijn mail adres zal je ongetwijfeld hebben .....

@Rob .... Via RC Connect zijn we nog steeds het eea aan he bespreken beste lijkt me even dat MVW/MVB/RC-Connect onderling contact houden lijkt nu een MVB event en dat was niet de doel .....

Pinky II,
Is idd niet de bedoeling, vandaar voorstel via een nieuw topic, mededelingen te doen zodra eea definitief is.
Rob

ik heb een spur van de nitro revo erop gezet. past zonder modificaties. deze spurs zijn mod1 en de grootste maat is 40. de kleinst mogelijke tandwiel is 11 en dan past het net (grotere tandwiel past makkelijk).

edit: hierbij een foto met 38t revo spur en 12t pinion

Laatst bewerkt:

he kom morgen ochtend een paar uurtjes slashen bij jullie hoop dat er een paar meer zijn ;)
en dan om 15:00 naar de MACH om de finale te kijken 1/8 GP

Back