Traxxas SLASH topic

Hallo iedereen,

ik had gezworen mijn huis voor altijd RC-vrij te houden, maar na het volgen van dit topic heb ik toch een Slash gekocht, samen met een Slash maat.
Purmerend is voor ons te ver dus zijn we in een industrieterrein bij Alkmaar begonnen met een baantje te spitten. Het baantje ligt op de meest zuid/oostelijk plek in de Boekelermeer, langs een weg.
Het is een goede race plek want we kunnen er ongestoord spitten zonder iemand lastig te vallen, en we zien een heleboel mensen langs komen die testrondjes maken met hun nieuwe motoren en auto's wat erg gaaf is.
Kom ook eens kijken (en helpen spitten!). Ik maak wel even een apart topic aan.

Hallo allemaal,

Er worden deze zomer door Traxxas een paar evenementen georganiseerd.
Dit is bedoeld voor de off-road Traxxas elektro auto's met oa. een slash race waarbij iedereen aan mee kan doen met de slash,stock en modified.
Het zou super zijn dat er zoveel mogelijk mensen naar toe komen om dit evenement bij te wonen.
Meer info wordt spoedig vervolgd.

mvg Richard

Eeeey Richard,

ben benieuwd naar de data. Doe natuurlijk zoveel mogelijk mee!!

Is de Slash nog ergens te koop dan ? :D:D:D
Ik las op een ander forum dat hij op de beurs in Dortmund niet te vinden is.

ik ga ongeveer over 15min even naar de winkel en ik denk dat we wel met iets moois thuis komen Of er moet even overlegd worden ;p

Is de Slash nog ergens te koop dan ? :D:D:D
Ik las op een ander forum dat hij op de beurs in Dortmund niet te vinden is.

bij PK racing voldoende weer, en zo bij nog een aantal shop's;)

ik ga misschien misschien vanavond een slash kopen maar ik weet het nog niet zeker kan ook een andere zijn :p

kan me niet voorstellen , eenmaal een keer SLASH gereden en niet meer anders willen.............

Laatst bewerkt:
Blijft natuurlijk onder voorbehoud...Maar dan ga ik voor het eerste weekend van juli...Andere, of dezelfde meningen natuurlijk welkom...

Wat zou de beste dag zijn van juli?
Bij MVB de 1e zondag of de 3e ivm vakanties.

Wij horen het graag van jullie.

Beste Slashers,

Sorry dat ik de pret even moet drukken, maar laten we heel even wachten met het roepen van allerlei data om verwarring te voorkomen.

De plannen zijn in een vergevorderd stadium maar de data zijn zeker nog niet definitief.

Organisatorisch moet er nog heel wat gebeuren en wellicht nog belangrijker het moet ook passen in de kalender (www.mvbracing.nl) van de MVB. (lees benodigde vrijwilligers waaronder ondergetekende als wedstrijdlei(ij)der).

Begrijp mij goed, ik ben een groot voorstander van de traxxas/slash/dag/wedstrijd maar zoals we nu bezig zijn lijkt mij niet de juiste weg.

Is het een idee om zodra de data bekend zijn een nieuw topic hierover te starten?

Rob

Klinkt inderdaad beter omdat er ook andere Traxxas rijders zijn die het Slash topic wellicht niet lezen.

Bovendien hebben we het dan allemaal netjes in één topic staan.

Back