Traxxas SLASH topic

Ik heb nu al wel 2 Slash's gezien bij RMCA (Almelo), dus mischien word het daar ook nog wel wat. (hoewel, electro lijkt daar nog niet zo heel erg in de trend te liggen. )

we zijn van het weekend weer wezen rijden, hier was vliegende slashes:D
op de beurs toch maar eens gaan kijken voor een slash of rustler:mrgreen:

Foto-JZ86PLS3-D.jpg

Foto-Z4GQI7QJ-D.jpg

Foto-K4HBLVED-D.jpg

Foto-D6MFWZGC-D.jpg

Foto-LLZ3O68Z-D.jpg

Foto-484IIPEN-D.jpg

Vandaag voor het eerst met mijn Slash gereden.

setup:
8s3300mah25c lipo
10s 120a regelaar
Medusa 36-60-1300kv motor met 5mm as
Revo mod1 38t spur
12t mod 1 pinion
Theoretische top is hiermee 90 km/u.

Ik had er ook een eagle tree aangehangen, en 8 minuten gereden:
hoogste wattage: 1500watt
hoogste amp. piek: 56a
verbruikte mah: 370mah

Hij is wel een beetje zwaar en hangt nogal door, als iemand nog een paar spacers heeft voor de shocks....

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je er dan ook dikkere schokbrekers onder moet zetten.. de originele zullen eht niet lang volhouden denk ik.

Tja, wat is zwaar? Afhankelijk van het gezicht kan er ook andere olie in de shocks. Toch?

dat gaat helaas niet helemaal op denk ik. de afmetingen van de schokbrekers is ook bepaald voor eht gewicht van de auto. (kijk maar bijvoorbeeld naar de Savage, of de LST. omdat het zware auto's zijn hebben ze zulke grote shocks.

@Jeroen. Ben wel benieuwd hoe je die foto's gemaakt hebt. Vooral je sluitertijden. Ik zie wel dat je diafragma vrij ver open staat.

Thanks

Traxxas dag met races bij MVB en Purmerend

Hallo allemaal,

Er worden deze zomer door Rc-connect/Traxxas een paar evenementen georganiseerd.
Dit is bedoeld voor de off-road Traxxas elektro auto's met oa. een slash race waarbij iedereen aan mee kan doen met de slash,stock en modified.
Het zou super zijn dat er zoveel mogelijk mensen naar toe komen om dit evenement bij te wonen.
Meer info wordt spoedig vervolgd.

mvg Richard

Laatst bewerkt:
Back