Nard Cox
Forum veteraan
Ik zou meteen wat spares of hop-ups mee bestellen bij MSUK. Denk hierbij aaan RPM draagarmen / shocktower als je gaat bashen. Nog wat extra axle carriers en steering blocks.en waar kopen jullie onderdelen voor de slash in NL?
Ik heb mijn Rustler VXL bij MSUK gekocht. Goede winkel, snelle shipping en lekkere scherpe prijzen.en waar hebben jullie hem gekocht?
Nieuwe body kleuren? Want vormen zijn er niet volgens mij. Banden wil je dan grotere??ik koop er denk ik dan meteen een nieuwe body en banden bij want ik vindt deze niet zo mooi.
Spares of hop-ups zoals ik reeds aangaf.zijn er verder nog tips wat ik erbij kan kopen?
Als je er nog geen hebt wel ja. Ik raad je aan om direct een computerlader te kopen zodat je ook LiPo's kunt laden.en moet er nog een accu en lader bij?
Ligt eraan met welke accu, NiMH of LiPo en hoeveel cellen / voltage.en hoe hard gaat hij standaard ui de doos?
Door de aerodynamica van de wagen wordt de wagen opgetilt wanneer hogere snelheden worden bereikt. Daarom hebben F1 wagens allemaal die vleugels op de wagen. Deze zorgen voor downforce zodat de auto niet wordt opgetilt door de lucht.en hoezo gaat ie vliegen als je hard rijd?
Ja door off-set velgen erop te zetten en wat met toe-in te spelen. Maar als je dit samen met de banden en de body wilt gaan veranderen ben je bijna beter af met een Rustler imho.en kun je de wegligging ook verbeteren?
Geen probleem, het is ook een lastige keuzesorry voor de vele vragen maar ik wil een goede auto...

@ r-s racer; klopt, ook daar zit een gat in. Het zijn exact dezelfde gear covers