Traxxas SLASH topic

Hallo!.
ik zit te twijfelen om een nieuwe offroad te nemen
heb nou de knoop doorgehakt en ik doe het.
mijn keuze is gevallen op de traxxas slash.
maar voordat ik hem koop wou ik een paar dingen weten.
heeft die een goede wegligging.
zijn er ook ongespoten bodies voor te koop.
is het een stertke auto?
 
sterkte van de auto,dat is gewoon een vliegende tank:mrgreen:
de wegligging is goed,maar sturen moet je echt onder de knie hebben met zo een wagen.
En er zijn maarliefst 3 verschillende ongespoten bodies te koop:
xl_PROC3284.jpg

xl_PROC3283.jpg

trx5805a.jpg
 
Hallo!.
ik zit te twijfelen om een nieuwe offroad te nemen
heb nou de knoop doorgehakt en ik doe het.
mijn keuze is gevallen op de traxxas slash.
maar voordat ik hem koop wou ik een paar dingen weten.
heeft die een goede wegligging.
zijn er ook ongespoten bodies voor te koop.
is het een stertke auto?
er zijn inmiddels al 5 ander bodies te koop en het is echt een leuke degelijke auto met goede rijeigenschappen
 
Ongespoten Slash body's zijn gewoon te koop..Create your own Slash!!

Idd club wedstrijden bij de MVB...Naast een 2 tal? "niet forumers" doet Powerslash mee denk ik?..Slashie??
Murky123?? en ja...om de menigte te vervelen doe ik ook mee:confused:

@ Iedereen: Ben even niet op het forum geweest, en heb ook niet gereageerd op vragen of pbtjes..Sorry hiervoor..
 
wynVwr0aofo[/media] - Traxxas Rustler & Slash

Ik heb mijn eerste pinion gestript! (je hoort het ook al op het filmpje) paar minuten later kwam ik niet meer vooruit. Gelukkig nog een 23 pinion van de rustler eigenaar kunnen lenen.
Vind het echter wel vreemd dat de pinion gestript is en de spur geen krasje heeft. Iemand enig idee hoe dit kan ?

Morgen maar een paar nieuwe pinions halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
misschien ook een kwestie van goed afstellen:confused:rij nu vanaf begin aan met de stock gearing /tandwielen en nog geen centje pijn, elke keer na 5 lipo's even de tandwielen controleren en desnoods afstellen............

:cool:
 
soms heb ik als ervaring kunnen merken ,maar dan met alu en ijzer,
dat stof/zand korrels zich in het zachter materiaal nestelen/weggedrukt worden.
en het harde materiaal wegslijpt,
net andersom als je denkt.nu zijn de ori pinions ook redelijk zacht.
wiebe.
 
kan iemand mij de plus en min punten vertellen van deze auto??
ik zit namelijk te twijfelen tussen losi desert truck en de traxxas slash.


mvg,
Ruud
 
De plussen :

Alles de complete wagen , de prijs , de kwaliteit. !!


De minnen : 0, geen , nakko , nada.


Losi is naar mijn mening te duur en moeilijker aan spare parts te komen.


SLASH RULEZ :mrgreen:
 
De minnen : 0, geen , nakko , nada.

Slechte(re) wegligging (in vergelijking met Rustler of je Losi)
Niet geschikt voor hoge snelheden omdat hij dan gaat vliegen

Maar Ruud, als je twijfelt tussen de Slash en de Losi ga voor de Slash. De onderdelen daarvan zijn zoveel beter verkrijgbaar!! (tenminste dat ervaar ik bij het zoeken naar onderdelen).
 
misschien ook een kwestie van goed afstellen:confused:rij nu vanaf begin aan met de stock gearing /tandwielen en nog geen centje pijn, elke keer na 5 lipo's even de tandwielen controleren en desnoods afstellen............

:cool:

Heb ik gedaan.
Na iedere off-road rit haal ik de gearcover eraf, maak ik het motortje los en de tandwielen schoon.Daarna weer netjes de motor vastzetten met een papiertje tussen de pinion en spur.
 
de losi is op msuk goedkoper dan de slash.
maar ik geef jullie gelijk over die spares.
en waar kopen jullie onderdelen voor de slash in NL?
en waar hebben jullie hem gekocht?
ik koop er denk ik dan meteen een nieuwe body en banden bij want ik vindt deze niet zo mooi.
zijn er verder nog tips wat ik erbij kan kopen?
en moet er nog een accu en lader bij?
en hoe hard gaat hij standaard ui de doos?
en hoezo gaat ie vliegen als je hard rijd?
en kun je de wegligging ook verbeteren?



sorry voor de vele vragen maar ik wil een goede auto...

mvg,
Ruud
 
Laatst bewerkt:
Back
Top