Traxxas SLASH topic

Weet ik , maar ik heb de originele besteld bij jullie , daar wacht ik al vanaf 26 april op , hopen dat ie deze week binnen is ;)

6583.jpg

Short Course:
3238-62
Special Instructions for the Slash Body:

• Nerf bars will need to be removed if you want to run the Baja Bug Body
  • Tape inside of body at chassis sides to better protect against paint damage (See instructions Available 5-18-09)
  • Shown without bumper. Rear bumper accepted but part of engine detail will need to be removed to clear rear bumper

ik had dit nog niet eerder gezien.. volgens mij is deze redelijk nieuw. ik vind het wel wat hebben.. Pro-Line VW® Baja

Mooie kap!!
Ik wil in de toekomst wel 1 a 2 kappen erbij halen.
1 orginele slash kap om zelf een kleurtje te geven
en die beetle kap lijkt me ook leuk.

Even een klein vraagje , als ik mijn spur 86T vervang door een kleinere bijv. 83T dan wordt de top minder maar de trekkracht meer toch :confused::confused:

ik rij nu met 76t spur en 23t pinion.
Dat gaat lekker hard! alleen duurt het even voordat hij de top heeft bereikt.
Motortje word ook iets te heet.
Ben blij als de 90t spur binnen heb! tenminste weer offroad rijden zonder pauzes.

Neem je toch een kleinere pinion als je meer trekkracht wil ??

1 of 2 tandjes minder op je pinion zorgt voor meer trekkracht en wat minder top.
Valt weinig aan te experimenteren ;)

Hallo,weet iemand welke van deze 2 onderdelen het onderste stukje is van de achterschokbrekers (het plastic stukje met kogeltje erin)
Rod End/Ball: Ns Nst SS E/Tmx.15 2.5 [TRA2742] - $3.96 : Liquid RC discount radio control, no bull shipping

Traxxas Rod End Ball Screw Connector B/E 1942 :: TRAXXAS SLASH SPARE PARTS :: TRAXXAS :: EP Spare-Parts :: The Border Online RC Shop

En wat is het onderdeelnummer van het kogeltje?

EDIT:
ik bedoel dus het rode onderdeltje en het kogeltje dat daar links naast staat.
shock.png

Laatst bewerkt:
Als ik google gebruik kom ik uit op nummer Traxxas nummer 1942
Kogeltjes los kan ik niet vinden alleen in set met de 1942

yhst-96018567794723_2046_1396307.gif

Back