Traxxas SLASH topic

die switch banden gaan als het goed is op die epic beadlock velgen
ik heb gehoord dat als je brushless rijd in sommige gevallen de banden los gaan zitten. brushless heeft veel meer power natuurlijk , je zou ze kunnen lijmen maar lijkt me niet de bedoeling .

die Switch banden kunnen ook op de standaard Slash en Slayer velg staat in de beschrijving. hoeft dus niet per se op die beadlocks. zoals ik al zei, zit ik zelf aan deze banden te denken, want die zouden het erg goed moeten doen op het circuitje hier in almelo. :) (aan het profiel te oordelen teminste) mja, wou eerst nog even kijken of iemand hier ervaringen met deze banden heeft.

leuke baan!!

Ik ga morgen eens kijken bij MBS in geulle.
Heb een mailtje gestuurd met de vraag vanaf hoelaat ik terrecht kan om van de baan gebruik te maken.

Dus als iemand wilt rijden morgen en in de buurt van geulle woont kom dan ook!!

Hai Defty,

Winkel is open vanaf 10:00 tot 16:00 uur.
Achter de winkel ligt het baantje (35 x 20 mtr in een vlaai punt)
Ik ben er waarschijnlijk 's morgens, 's middags wordt regen gemeldt....
Is niet zoals in dit filmpje.......helaas......maar wat niet is kan nog komen...

jammer ik kan in de ochtend niet.
Misschien is het toch droog morgenmiddag, dan ga ik dan alsnog ff.

Ik neem aan dat ik daar kan laden/sleutelen ?
Hoeveel kost het om daar te mogen rijden ?

Damn vet filmpje! Allemaal hebben ze een leuke snelheid ipv zo'n overkilled brushless setje erin...

Ik krijg echt zin om zelf te gaan rijden op een baan...

hey,

ik heb het zo in de praktijk ervaren :

had eerst de setup 23/86, resultaat met 8,4V 4000Mah motor te heet. kon niet meer vasthouden en dit al na 5min

ik ging steeds lager met de pinion en ik rijdt nu met 18/86 en de motor is nu zon 60 graden.
en dit met 5 accu's achter elkaar.

ben benieuwd , ga nu van 18/84 naar 18/90 , eens kijken wat de temperatuur doet na 30 min rijden .:cool:

even rijden op de baan bij MVB

vandaag met mijn vader en zoontje voor de eerste keer wezen rijden bij MVB. Het regende gelukking niet. Lekker zonnetje, gezellige mensen en een ongedwongen sfeer. Wel even wennen op zo een baan. Is wat anders dan op een baan voor bigscale auto.

vandaag met mijn vader en zoontje voor de eerste keer wezen rijden bij MVB. Het regende gelukking niet. Lekker zonnetje, gezellige mensen en een ongedwongen sfeer. Wel even wennen op zo een baan. Is wat anders dan op een baan voor bigscale auto.

zozo 3 generaties, en alle 3 een slash :p

En ook meteen welkom op het forum :D

jammer ik kan in de ochtend niet.
Misschien is het toch droog morgenmiddag, dan ga ik dan alsnog ff.

Ik neem aan dat ik daar kan laden/sleutelen ?
Hoeveel kost het om daar te mogen rijden ?

Phoe phoe......van rijden is niets gekomen ......de hele dag met de schoonouders op de spoedeisende hulp gezeten.........
Maar ja, zo iets doe je niet voor je plezier.

In princiepe "mogen" de mensen die een auto gekocht hebben bij hun voor niets rijden, maar alles is nog heel vers.....
Er staat nu een pcknick bankje dat als sleutel tafel gebruikt wordt, en voor te laden wordt er een verleng kabeltje vanuit de winkel uit gerold......

Hoi allemaal.
Heb me gisteren en vandaag door 87 pagina's heen geworsteld (Wat een monster thread ;) ) en daarna me speciaal geregistreed om hier te kunnen posten.
Ik heb afgelopen zaterdag een Slash gekocht bij de mannen in Geulle en moet er nog echt mee gaan rijden. Ik heb de stock setup met standaard 7,2v nimh accu's en voorlopig is dat even genoeg om het weer te "leren" :D

Ik kom zelf ook uit het zuiden, en vroeg me af of er hier meer limburgers zitten? Ik las dat het noorden iig goed vertegenwoordigd is :D
Als er mensen die, naast de baan in geulle, rondom Sittard nog leuke plekken weten waar je met een slash fijn kan knallen, dan hou ik me aanbevolen.

Allereerst , welkom op het forum en veel plezierige kilometers met je Slash.
Je zult merken dat het een klasse auto is en ( bijna) niet kapot te krijgen. :D

Back