M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wiebe hoe laat je electro motoren inlopen?
Inlopen van een motor...tja eigenlijk nooit echt gedaan. En al zeker niet op de manier die Wiebe en Joram beschrijven..Zo zie je maar. Zat te leren!
Wel de eerste 2 pack rustig gereden, om alles in te laten lopen.
Gaan motoren als ze niet "goed" zijn ingelopen snel kapot, of neemt de prestatie na een tijdje af?
Greetz,
Rinaldo
RCW;1136452 De Slash is niet onverwoestbaar. [/QUOTE zei:maar hij is desondanks toch heel stevig. ik ben met de mijne deze week vol tegen een boom geknald, maar hij heeft nog geen schrammetje.
maar hij is desondanks toch heel stevig. ik ben met de mijne deze week vol tegen een boom geknald, maar hij heeft nog geen schrammetje.
maar hij is desondanks toch heel stevig. ik ben met de mijne deze week vol tegen een boom geknald, maar hij heeft nog geen schrammetje.
Stevig is de Slash zeker. Die van mij reed full trottle tegen een metalen paal. Doffe klap...auto stond direct stil! dat overleeft geen enkele ophanging. Eigenlijk maar goed dat de veerarm breekt, anders was het chassic etc. misshien wel aan gort geweest.![]()