Traxxas SLASH topic

ik ben wat nieuws aan het proberen voor de slash .
het idee komt van deze site.
Ultimate Traxxas Projects

en dan de backslash.
ik heb me een wielmeenemer set gekocht van carson nr405002.
dan kun je buggy wielen monteren met een 17mm meenemer.
wel moet ik nog de adapterset uitboren ,want de traxxas as is dikker dan een normale,
tamiya as .

dus dat moet even op de draaibank vanavond ,het moet wel een beetje recht zijn natuurlijk.
nu nog hopen op beter weer .
groeten wiebe.

Heb geen leuke dag gehad gisteren/vandaag:(

Gisteren bij een skate baantje wezen rijden. Lekker knallen met de Slash totdat (had 's ochtends geregend) de Slash slipte op de ramp om met een sneltreinvaart zijwaarts tegen, en over de hekken te vliegen..met natuurlijk een onfortuinlijke landing als resultaat. Op zich niets aan de hand..tot de Slash even later vanaf het asfalt het gras in dook om vervolgens "Slashgewijs" subtiel te struikelen. Toen pas bleek de schade: Bulkhead in tweeen, Caster linksvoor kapot, Hub carrier rechtsachter naar z'n grootje!:confused:

Moet mijn rijstijl maar eens onder de loep nemen...;) Baal best wel!

Heb gelukkig onderdelen genoeg, al moest ik de Slash wel profesorisch repareren omdat er ook nog diverse pinnen verbogen waren. ( heb een "goldcard" bij PK:rolleyes: ) Vandaag weer rijden.. Tijdens de 2e lipo stopt ineens de Carson set ermee!!! Auto stond te stotteren. Slash uit elkaar gehaald (moest toch schoongemaakt worden) en de Carson set getest...blijft hetzelfde.. Al stopt het stotteren na een minuut en wordt de motor warm:shock: De originele esc en motor doen het wel. Het ligt dus niet aan de zender!

Tja probleem... Navraag gedaan bij Klamath ( heeft hetzelfde setje, had geen relevante ervaringen TNX ) toch maar de esc uiteen geschroeft...niks te zien beetje condens...zou dat het zijn?? Of zou de Crash van gisteren hier iets mee te maken hebben??:mrgreen:

Had net in de planning om een nieuwe zender te kopen..GGRRR

Greetz,
Rinaldo

Alu= FLM :lol:

Het kan zijn dat de as een tik heeft gehad, of de endbell, lager etc...

Daraom kun je hem beter even openmaken en alles controleren op brandplekken, geur en visuele schade;)

Greetz,
Joram

E Revo en de Slash samen VIDEO

[URL="
HIER[/URL]

de SLASH watertest
[URL="
HIERO[/URL]

Even offtopic. de slash is waterdicht, in de slash zit dezelfde motor en regelaar als in de rustler/bandit/stampede toch? Zouden de rustler enzo dan ook niet waterdicht zijn?

mvg bram

Laatst bewerkt door een moderator:
De slash heeft de waterdichte versie van de regelaar, de zogenaamde''Marine'' versie;)
Ook heeftd e slash een waterdichte stuurservo, hebben de andere niet.

Dus de rustler/bandit/stampede is dus niet waterdicht.

Greetz,
Joram

De slash heeft de waterdichte versie van de regelaar, de zogenaamde''Marine'' versie;)
Ook heeftd e slash een waterdichte stuurservo, hebben de andere niet.

Dus de rustler/bandit/stampede is dus niet waterdicht.

Greetz,
Joram

oh oke bedankt voor de reactie. Even bij de bandit gekeken en daar staat dat hij ook waterproof is: TRAXXAS Bandit - Overview. Dit is ook bij de stampede en de rustler zo

mvg bram

Gister de 9,5T LRP eraser erin geschroefd. Eerst met het kleine tandwiel erop. De motor werdt niet eens lauw. Vanmiddag de 23 tands erop. Gewoon met een 6 cell pack vloog de wagen door de straat. Motor werd warm maar niet bijzonder heet. Ik merkte wel dat ik wat acceleratie kwijt was. Misschien een 20 of 21 eens proberen.

@blackie

ik hoop dat dit het laatste bericht is dat hier off topic is.
blackie.zins jij hier begon te posten heb ik het smoor druk als moderator.

daarvoor was het hier goed toeven .
en hadden we geen pagina,s vol off topic gezeur.
ik heb je in een pb vriendelijk gevraagd hiermee te stoppen.
ik weet niet of je de pb ontgaan is daarom voor deze laatste keer.
post hier alleen ONTOPIC dingen.
persoonlijke dingen al helemaal niet.waar of onwaar .
we gaan hier verder ontopic .

mod knopje off.
ik heb wat veranderingen aan mijn slash gemaakt. een kap gespoten.
mooi fluor geel morgen zal ik foto,s posten.

en heb van 2 axial assen de????stalen kruiskoppelingen gebruikt om mijn 6 jaar oude en stukgegaande wielassen te repareren,
dus wat eerder plastic was is nu mooi stevig staal.en past op de oude assen.
met wat behulp van een draaibankje emco nr 3 van een clubvriend/maat.
ik zoek nog wel een linkje ik heb dit vaker gezien.
ook heb ik de banden gelijmd bij de lasnaad in het midden scheurde hij.
maar dat is nu gelijmd.

groeten wiebe.

oke dan

Ik zal de raad opvolgen.
Mijn welgemeende excuses aan iedereen hier.
Ook aan Nard EN joram ed.
Ik begin met een schone lei, en zal het Forum niet meer lopen te verzieken.
Nogmaals mijn welgemeende excuses.
Over zaken die ik niet weet of prive dingen houd ik voortaan mijn mond of reageer niet.
Bij deze sluit ik af.
met vriendelijke groet Alex alias HPIman.

Ik sluit me bij Sander aan. Hou er niet van om leugenaar genoemd te worden (zeggen dat ik geen VXL heb zoals mijn signature zegt). Dat je vervolgens ook nog zegt dat ik niet spoor zegt meer over jou dan over mij.
Bij deze zet ik er dan ook een punt achter en zal ik geen tijd en energie meer aan jou, je vervelende berichten en pb's besteden.

@ wiebe, ben benieuwd naar je foto's ;). Persoonlijk vind ik zwart en (fluor) geel wel mooi. Nu ik er over nadenk vind ik de meeste kleuren combinaties met zwart wel mooi :P

Heeft iemand al echt zwakke punten aan de Slash gevonden ?

Bij mij : 2 sevo`s stuk , en servosaver is ook niet echt sterk.

Ben benieuwd of jullie meer dingen hebben.:confused:

Back