Traxxas SLASH topic

pfffffffff, eindelijk de slash besteld vandaag..
een rood/witte
de winkel heeft en woensdag binnen, dus eind volgende week bij mij hoop ik.
nu nog de lipo's en de balancer kopen en mijn helicopter verkopen

Waar heb je de Slash besteld dan?...PK is out of stock.

bij een aantal winkels out of stock zelfs
ook modelsport.co.uk out of stock. ik kwam bij toemen modelbouw terecht. en daar een slash besteld en er achteraan gebeld dat ik een rood/witte wou.

bij een aantal winkels out of stock zelfs
ook modelsport.co.uk out of stock. ik kwam bij toemen modelbouw terecht. en daar een slash besteld en er achteraan gebeld dat ik een rood/witte wou.

Hebben zij dan op voorraad? Ik verwacht dat ze de 'half maart' levering aanhouden die de importeur heeft aangegeven. Maar die internationale container shipments kunnen soms lang blijven liggen bij de douane. Ik heb daar ervaring mee vanuit mijn werk.

Anyway ik spendeer geen euro meer bij ****** modelbouw. :onweer:

ik wil alles omzetten naar dean..
ik heb al dean stekkers aan mijn ultramat 15 en aan mijn andere auto zitten.
ik zal dus een aantal mannetjes en vrouwtjes mee bestellen bij de lipo's

Heb je ook ervaring met de Traxxas stekker? Die lijkt mij fijner dan de Deans, omdat Deans zo moeilijk vast te pakken is bij het ontkoppelen. Ik heb het idee dat de traxxas stekkers wat meer greep geven. Vergelijking van de grootte zie je hier:

RC411 :: Learn How To :: Install Connectors

Heb je ook ervaring met de Traxxas stekker? Die lijkt mij fijner dan de Deans, omdat Deans zo moeilijk vast te pakken is bij het ontkoppelen. Ik heb het idee dat de traxxas stekkers wat meer greep geven. Vergelijking van de grootte zie je hier:

RC411 :: Learn How To :: Install Connectors

ik heb geen ervaring met traxxas stekkers. waarom ik voor dean koos/kies
is dat ik geen losse traxxas stekkers kan vinden in NL.. voor 2,95 euro per setje ( male/female )
pk-racing verkoopt het helaas niet

Yup, heb zelf ook al een Traxxas gesoldeerd. Vooral met [URL="
how-to[/URL] ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zullen vast goed zijn maar je moet nou eenmaal een keuze maken anders heb je 10 verschillende stekkers... Zoek gewoon een goede stekker die goedkoop is en je bent voor altijd klaar.

ik gebruik zelf 4mm goudcontacten op al m'n accu's. (female op de + van de accu, male op de -, dan is de + altijd helemaal geisoleerd.) ook nog nooit problemen mee gehad. maar 1 stekker soort gebruiken is wel het beste, dan heb je ook niet allemaal verschillende adapter kabeltjes etc liggen voor je lader.

Laatst bewerkt:
hey nooby.

die ez-run past er in.
ik heb er vandaag een wedstrijd mee gereden.
is echt perfect.
zit alleen zoveel power in dat ik niet volgas kon op de meeste stukken.

gr. marc

Wellicht heeft hij recent Radar gekeken, daar ging het over fraude met paypal. Agja imho is het een goede en veilige betalingsmanier, plus het is nog eens erg gemakkelijk en je zit niet met een reader oid te rotzooien.

@ bcs, leuke filmpjes!

Marc z'n EZ Run setje gaat inderdaad "als de brandweer"..Zelf gezien..Reed ook in de Rallycup. Was erg leuk om te zien dat er een Slashje of 10 meedeed met dit festijn, en tegen elkaar te Racen.
Zeker weten dat er meer meetings en Slash dagen gaan komen.

Erg vette filmpjes bcs! Op Discovery channel heb je het programma Time Warp daar laten ze ook alles slomo zien flexe shit!

Vraagje over FLM weet iemand waar het chassis te koop is voor de slash? (FLM21600)

Het was echt een top dag bij MVB en zeker de Slash deed het super.
En voor de rijders die het leuk vinden om een funwedstrijd te rijden met de slash,de eerste clubwedstrijd is 19april in de sportsman klasse.

Back