Traxxas SLASH topic

Ik lees dat vaker je rem afstellen op --% . Hoe doe je dat ?
Even voor mijn idee Throtle naar achter = gas. Throthle los auto rijd uit.
Throthle naar voren=remmen(zelfde als throtle los) bij mij moet je eerst naar voren , terug en wederom naar voren anders gaat zij niet in haar achteruit..

en dan van achteruit naar vooruit = geen pobleem,

mogge,
op de weg bij het nemen van een krap bochtje met flinke overhang, hoor ik telkens een hoog gierend geluid en eventjes is de auto niet vooruit te branden. Ik zit te denken aan het achterdiff; het binnenste wiel verliest grip en wordt opgetoerd; vervolgens geen power meer op het buitenste wiel.
Ofwel, iets meer sperwerking van het difje zou misschien wel fijn zijn. :rolleyes:. Nu hoorde ik dat de stock difs niet vloeistofdicht zijn; is er een andere oplossing?
thx,

hmmm. vraag me af of het werkt. Als ik het goed begrijp dan komt er dus een rubber ringetje om het asje aan beide kanten. Maar als je het diff dicht drukt komt de olie er aan de buitenste afdichting uit en niet bij de as (als ie nogniet aangepast is) Dus dan zou die ring niets toevoegen. Bij mij kwam het ook door de schroefgaatjes. Denk toch dat je het niet zomaar voor elkaar krijgt. 45 dollar voor een sealed diff is ook best weer geld.
EDIT: ik lees nu dat ze siliconekit als afdichtin gebruiken. Ga ik eens proberen denk ik, zat er zelf ook al aan te denken. Nadeel is wel dat je het nooit meer openkrijgt...

Laatst bewerkt:
Likje kit (Dus spaarzaam gebruiken)in de schroefgaatjes en afdichtrand! Schroefjes erin..En klaar is case...Met een beetje beleid is je dif dan wel weer open te krijgen:mrgreen:

Dat is toch eigenlijk ook gewoon een kit die uithard? Kan je net zo goed siliconekit nemen. Heb je idd mee kans dat je het ook weer open krijgt als het moet.

vloeibare pakking plakt niet zo vast als siliconenkit.
als je zeker wilt weten dat je het ook nog weer los krijgt, kun de dit beter gebruiken.

.. ik ga gewone siliconenkit gebruiken, die trek je er toch zo weer vanaf, terwijl het toch aardig hecht.

De pakkingvervanger van loctite 510 die ik hier heb liggen hard alleen maar uit als het goed warm wordt. Gebruik ik voor de eindkappen van mijn EZ 5,5T...:mrgreen:

Ok, goed alternatief dan idd. Bij de lokale autoonderdelenhandel (mooi scrabblewoord :-D) te krijgen?

normaal gesproken wel ja. (de vloeibare pakking die wij hier altijd bij de auto's gebruikt hebben heet 'blue silicone' (jaja, erg originele naamgeving, ik denk dat je de kleur wel kunt raden. )

Moet je even een order maken op de site:

International Orders:
We provide absolute shipping costs for all orders to any worldwide destination.
The delivery charge is clearly shown on the Order Details page as you complete your order.

Back