Traxxas SLASH topic

de baan ziet er goed uit ries.
ik heb helaas niet meer kunnen komen na de eertse keer, omdat ik met de kinderen zat.
als het zondag een beetje weer is, is er dan iemand aanwezig?
ken die gozer ook ff rijden met zijn nieuwe kado.

gr.marc
Dat ligt een beetje aan het weer ,maar we houden ff kontakt.

passen is als je zonder boddy rijd geen probleem maar of het ook WERKT... 2.2" velgen zijn common enough als mod...

Sterker nog, de Slash mk1 had 2.2 velgen. bij de latere versie zijn ze overgestapt naar 2.2/3.0 (waarschijnlijk omdat de Slayer ook de 2.2/3.0 banden gebruikt, en ze dan nog maar 1 type banden nodig hadden voor de SCT's )

Maar dan hebben we het over smalle SC velgen. De standaard 2.2 truck velgen zijn breder (1,9") Als je dat wil kan je het best Stampede achterwielen nemen rondom. Daar passen b.v. Proline Flat Irons op. De band is ongeveer 2" breed maar 4.8" groot (normaal is ongeveer 4")
Ze vallen dus wel vrij groot (12,5 cm i.p.v. 10,4) Maar welvrij stoer. Ze zijn wel erg zacht, ik heb ze net binnen, zal ze van de week monteren. Wat overigens wel frappant is, is dat het profiel van de standaard banden van de Slash 4x4 precies hetzelfde is! De band zelf is alleen kleiner en van het merk BF Goodrich

Flat Iron
1146-0x.jpg

4x4 BF Goodrich
traxxas-slash-4x4-tires1.jpg

Laatst bewerkt:
ik wil zelf die BFGoodrich wel op m'n Slash hebben.
hoewel, heb nu een set Epic beadlocks (2.2) met Switch banden er op, en dat bevalt toch wel heel erg goed. :)

als je wil ontchromen dan heeft squirrelod daar een filmpje over met een soort van nare oven reiniger hij beweerd dat mits je het niet te vaak doed je banden dat prima over leven...

Ik had eigenlijk het zwart van de velg zelf in gedachten maar dit is ook wel mooi, ik zou alleen de bead ook donker willen hebben. Is dat gun metal black oid?

yep is gun metal.
ik heb juist gekozen om alleen het hart te doen, beads kunnen nog schade oplopen en het hart minder.

Ik ben bezig met een ontwerper/drukker in UK om custom sticker vellen te maken voor de Slash en de Baja kap. Ik stuur er vandaag van elk 1 op en dat gaat ie meten en komt ie met een ontwerp.
Zijn er nog mensen die daarin geinteresseerd zijn?
Hij gaat nu werken aan een:
-Gulf racing theme voor de Baja
-Martini racing theme voor de Baja
-Mobil1 theme voor de Slash/Slash 4x4/SC10 kap
Ik denk dat de vellen zo'n 15 euro gaan kosten.
Mischien is een RedBull theme nog leuk?

redbull
monster energy
energizer lithium
type R
go fast
heineken
southpark
volkswagen

dat zijn eigenlijk wel leuke thema's voor die stickers

Laatst bewerkt:
Budweiser
Fila
Kouros
Kenwood
Marlboro
Schiesser
Silk cut
Rothmans
zwart wit blokjes zoals Jan Lammers het bij Le Mans had.
No Fear
Oranje thema (team Holland)

etc

btw morgen waarschijnlijk een nieuwe body voor de slash

ik neem als thema type R en de kleuren worden waarschijnlijk
grijs, groen en een rode type R sticker

Ik ben bezig met een ontwerper/drukker in UK om custom sticker vellen te maken voor de Slash en de Baja kap. Ik stuur er vandaag van elk 1 op en dat gaat ie meten en komt ie met een ontwerp.
Zijn er nog mensen die daarin geinteresseerd zijn?
Hij gaat nu werken aan een:
-Gulf racing theme voor de Baja
-Martini racing theme voor de Baja
-Mobil1 theme voor de Slash/Slash 4x4/SC10 kap
Ik denk dat de vellen zo'n 15 euro gaan kosten.
Mischien is een RedBull theme nog leuk?

erg belangrijk is de kwaliteit van de print op het stickervel. het zou jammer zijn als je 15€ voor een slash aan stickers uitgeeft en met 1 krasje is je sticker kapot.
het mooiste zou zijn als je de stickers in je kap kan plakken alvorens het te gaan spuiten..

Back