Traxxas SLASH topic

Ik zie dat er vrij veel vraag is naar professionele vinyl stickers.

Ik heb een setje samengesteld om thuis je eigen vinyl stickers te maken op de inkjet!:)

- Watervast
- Krasvast
- Kleur-echt
- Permanent hechtend
- Glimmend

Er zijn veel setjes op de markt (conrad) welke self-adhesive (zelfklevende) stickersetjes verkopen voor de inkjet, dit is jammer genoeg papier met een pvc coating. Dit scheurt, is niet goed waterproof etc.

Dit setje is zeer uniek in NL. Het zijn A4 vellen voor in de inkjet met een A4 vel laminaat welke ervoor zorgt dat het een glimmende, watervaste en vooral krasvaste sticker wordt.

Professionele kwaliteit, gewoon thuis in kleine oplagen!

Voor meer info verwijs ik jullie hier naar: klik hier

Spreekt tot de verbeelding neem ik aan:
35jfcz9.jpg

4j83gz.jpg

26419qp.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind het een leuke suggestie, maar houdt dit nu echt op een rc?:rolleyes:
Met een 1:1 auto of scooter wordt doorgaans toch iets anders omgesprongen..vandaar.
Het gebruik op een statisch model lijkt me dan weer helemaal goed....

Zou zelf nog steeds gaan voor decals die aan de binnenzijde aangebracht worden. De suggestie van Murky123 voel ik wel iets voor.

Vind het een leuke suggestie, maar houdt dit nu echt op een rc?:rolleyes:
Met een 1:1 auto of scooter wordt doorgaans toch iets anders omgesprongen..vandaar.
Het gebruik op een statisch model lijkt me dan weer helemaal goed....

Zou zelf nog steeds gaan voor decals die aan de binnenzijde aangebracht worden. De suggestie van Murky123 voel ik wel iets voor.

Het is permanent hechtend. Mits goed ontvet houdt het zéker op RC.

Ik weet dat ik dit gedeelte lijk al heb gevraagt, maar ik vroeg me af of de mensen die hier ervaring mee hebben me hier even mee kunnen helpen, omdat ik mijn oom (die mijn slash nu al "veel te snel" vond gaan als de aangewezen petrolhead van de familie) en een buddy van me (mijn partner in RC/crime:P) de ogen uit te steken zit ik er aan te denken om te upgraden naar de 5,5t ezrun en ik vroeg me af of ik dan behalve de motor/esc en een nieuwe pinion gear nog (bijv) betere banden nodig heb om al die power op de "weg" te zetten of iets in die geest...

deze batterij in een stock slash doen? Turnigy 5000mAh 2S 20C Lipo Pack $19.99[/url]

Bij mij en twee Slash maatjes zijn er al drie standaard regelaar/motor combo's stuk gegaan bij het gebruik van precies deze accu.
Wat er precies stuk ging was niet duidelijk; de auto's stuurden nog wel maar deden opeens niets meer op het gas. De motortjes draaiden wel nog wanneer ze rechtstreeks op een accu werden aangesloten.
De accu passend maken (qua formaat) is trouwens niet moeilijk. Twee van ons drieën rijden nu brushless en we gebruiken deze accu's met veel plezier in de Slash.

Laatst bewerkt:
Bij mij en twee Slash maatjes zijn er al drie standaard regelaar/motor combo's stuk gegaan bij het gebruik van precies deze accu.
Wat er precies stuk ging was niet duidelijk; de auto's stuurden nog wel maar deden opeens niets meer op het gas. De motortjes draaiden wel nog wanneer ze rechtstreeks op een accu werden aangesloten.
De accu passend maken (qua formaat) is trouwens niet moeilijk. Twee van ons drieën rijden nu brushless en we gebruiken deze accu's met veel plezier in de Slash.
Ik heb dus de 3S versie en ik heb ook een paar keer gehad dat hij alleen nog stuurde (Ja, met volle accu) of alleen maar vooruit wilde. Bij de volgende keer rijden was alles dan weer normaal (met VXL set)

ik heb dat nu soms ook met mijn nimh 7.2v 3600mAh accu maar daarna doet i het weer

Je kan het beter in het Slash 4x4 topic posten. Evengoed leuk om te zien natuurlijk. Als ze nou eens opschoten met uitleveren..... :sleeping:

Of beter nog....zet dit filmpje eens in een "Brandstof Topic". Zeker weten dat het menigeen verbaast:mrgreen:

Geduld hebben 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...Shit niet gelukt;)

Ok, ik heb een casus voor de LIPO experts onder ons:

Ik heb 2 Turnigy 5000 mah 3S lipo's. Ik heb ze nu een keer of 25 opgeladen.

De ene doet bijna niks meer. Lader geeft vol aan en als je 'm in de auto stopt doet ie het een paar tellen en dan gaat de ESC knipperen. De ander doet het wel maar geeft weinig vermogen. Ik heb het net nog even vergeleken met een 2S Zippy die ik niet veel gebruikt heb en op die lipo rijdt ie een stuk harder! (dat was wel anders toen ze allemaal nieuw waren)

Is er iets dat ik niet weet over lipo's? Kunnen ze misschien niet tegen kou? Vocht lijkt me ook niet het probleem anders waren ze al ontploft lijkt me...:nosmile:
Of kunnen we stellen dat we hier weer een schoolvoorbeeld van chinese troep hebben?:bad-words::2gunfire::snipersmile:

Ontlaad ze eens met je lader tot 3,2 volt en kijk dan hoeveel er nog in gaat.. mijn lvc staat op 3,2 volt en er gaat meestal zo'n 4500 mAh in.. heb dezelfde lipo's.

Uiteraard zal de temperatuur ook meespelen, je kan het beste de lipo's in je broekzakken stoppen en zo laat mogelijk in de auto doen, dan zijn ze niet heel koud.

En tja...

Schoolvoorbeeld van chinese troep of schoolvoorbeeld van foutief gebruik van lipo's.. kan het allebei zijn ;) .

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10310&Product_Name=Turnigy_4500mAh_3S2P_30C_LiFePo4_Pack LiFePo4 heeft bij meer als 80% van de capaciteit na 1000 ontladingen @ 10C en opladen @2c. + zijn ook nog eens zo goed als hufterproof =D

Back