Traxxas SLASH topic

Fout.

Meer is altijd beter!

Hoe hoger de c waarde hoe lager de interne weerstand. Hoe lager de interne weerstand hoe minder het voltage in zal kakken wanneer je er stroom uit trekt... bijvoorbeeld een 20c lipo geeft bij 15c ontladen een voltage van 3,5 volt en een 40 c lipo geeft bij 15c ontladen een voltage van 3,8 volt (fictieve getallen) dus zal je met een 40c lipo een hoger wattage hebben (volt x ampere) dus meer vermogen.

Ook is het zo dat je bij 15c ontladen een 20c lipo belast met 75% van wat die aan kan en een 40c lipo met ~40% dus zal de levensduur langer zijn.

even iets anders:

ik ben bezig met een rally slash.

is dit dan een rash of een slally?

ik heb deze body gekocht:
http://minicars.nl/contents/media/hobbytech-rally.jpg
(moet nog passend gemaakt worden).

maar nu wil ik weten of ik nou rustler of jato draagarmen moet nemen om de slash te verbreden ik wil gewoon een 12mm 6kant wielmeenemer:confused:.

op sommige fora lees ik namelijk dat ik rustler draagarmen moet gebruiken, en op andere fora lees ik over die van de jato.

Waarom neem je niet gewoon wielen met een lagere ET? (oftewel een offset die verder naar buiten staat)
Dan komen je wielen ook verder naar buiten. Ik heb b.v. een setje straatbanden gemonteerd op Stampede Voorwielen. Staat ruim een cm verder naar buiten per kant. Normaal gebruik ik Stampede achterwielen, die vallen ongeveer normaal.

dsc00828s.jpg

dsc00825s.jpg

Laatst bewerkt:
Waarom neem je niet gewoon wielen met een lagere ET? (oftewel een offset die verder naar buiten staat)
Dan komen je wielen ook verder naar buiten. Ik heb b.v. een setje straatbanden gemonteerd op Stampede Voorwielen. Staat ruim een cm verder naar buiten per kant. Normaal gebruik ik Stampede achterwielen, die vallen ongeveer normaal.

dsc00828s.jpg

dsc00825s.jpg

omdat k alleen achter moet verbreden en wel 4 dezelfde wielen wil gebruiken

even iets anders:

ik ben bezig met een rally slash.

is dit dan een rash of een slally?

ik heb deze body gekocht:
http://minicars.nl/contents/media/hobbytech-rally.jpg
(moet nog passend gemaakt worden).

maar nu wil ik weten of ik nou rustler of jato draagarmen moet nemen om de slash te verbreden ik wil gewoon een 12mm 6kant wielmeenemer:confused:.

op sommige fora lees ik namelijk dat ik rustler draagarmen moet gebruiken, en op andere fora lees ik over die van de jato.

je gaat van de Slash een McLaren F1 rally auto maken? :confused:
De F1 is een supercar, dus zal er wel erg vaag uitzien gok ik.

anyways, mischien gewoon kijken naar offset velgen? Er zullen wel neit al teveel 1:8 onroad auto's zijn, dus dat zal de keuze voor de velgen wel begrenzen.

je gaat van de Slash een McLaren F1 rally auto maken? :confused:
De F1 is een supercar, dus zal er wel erg vaag uitzien gok ik.

anyways, mischien gewoon kijken naar offset velgen? Er zullen wel neit al teveel 1:8 onroad auto's zijn, dus dat zal de keuze voor de velgen wel begrenzen.

als je leest staat er dat ik er een rally wagen van wil maken

en als je kijkt zie je dat het geen McLaren is:rolleyes:

en er gaan 1/10 monstertruck banden+velgen op komen zodat hij meer een rally look heeft

als je leest staat er dat ik er een rally wagen van wil maken

en als je kijkt zie je dat het geen McLaren is:rolleyes:

mclaren-f1-lm0.jpg

hobbytech-rally.jpg

en als je kijkt zie je dat het enn McLaren is:rolleyes:

zelfs de schuine relief strepen op de deuren zijn overgenomen, dus je kunt mij echt niet wijsmaken dat dat heen F1 body is.

Laatst bewerkt:
ik bedoel alleen maar, deze kap is gemaakt voor on-road, niet off-road. de kap heeft de neus laag bij de grond zitten. die porsche heeftg een ronde neus, gemaakt om helling te kunnen nemen zonder meteen de bumper er vanaf te rijden.
dus tenzei je de kap erg hoog zet (wat er denk ik erg vaag uit gaat zien.) of de kap gaat bewerken (hetzei afknippen of warm maken en vervormen.)
zal de tereinwaardigheid te wensen overlaten.

anyways, het is jou feestje, ben wel benieut wat het nu daadwerkelijk gaat worden.

en als je kijkt zie je dat het enn McLaren is:rolleyes:

zelfs de schuine relief strepen op de deuren zijn overgenomen, dus je kunt mij echt niet wijsmaken dat dat heen F1 body is.
welnee man, die bovenste heeft toch geen zwarte streep! Dus niet hetzelfde:mrgreen:
Ik snap wel wat mickie wil. Ben benieuwd. Of het mooi wordt is nog even afwachten :rolleyes:

das best een crap moulding van de grote... en ja go fasta stripes mogen natuurlijk alleen op musclecars en select import tuner bakken zonder dat de eigenaar meteen een kogel moet krijgen voor het voor gek zetten van z'n waggie:P

zag deze handige kap bij Jconcepts, houdt mooi de binnenkant schoon van de Slash, kost maar $17,00 alleen voor verzendkosten vragen ze $28,00?? das is nogal wat, heeft iemand soms een idee hoe dat goedkoper kan, want ook al bestel je d'r 5, dan nog kost het $28,00 verzendkosten. het gaat over deze kap.
PhotoDetails.asp

Back