Traxxas SLASH topic

het enige wat ik van alu heb is de gearbox.
die heb ik afgesloten met een zelfgemaakte pakking van vloeibaar rubber.

werkt goed en het alu koelt ook nog ietwat de ez-run 9t.

gr. marc

ja pik alles goed hier.

is er binnenkort nog ergens een wedstrijdje of moeten we wachten tot half á eind maart?

zie je.

gr. marc

Iemand al eens gereden met de slash met deze banden? Anaconda's!

Ben zelf wel benieuwd hoe het rijd, heb de veren al in de buitenste gaten gedaan. Kwam erachter dat alle velgen dezelfde offset hebben ( normaal is achter anders als vóór ) en betekend voor mij dat vóór nu breder staat als normaal.
P1070708.jpg

Als je rondom velgen met dezelfde offset neemt heb je achter een iets grotere spoorbreedte. Het lijkt waarschijnlijk dat voor breder is vanwege veel negatief camber. Dat was mij ook al eens opgevallen.

ik rij nu al een hele tijd met de 32p en open gearbox. Tot nu toe geen enkel probleem gehad en echt flink in de modder gebaggerd en de rallycup ermee gereden. Bevalt erg goed. Het lawaai valt best mee

(ik ben ook niet zo'n fan van alu, behalve de looks heeft het weinig zin op een slash.)

32p tandwielen met offset lijkt me ook wel wat. Tot nog toe inderdaad maar afgezien omdat de gearcover vooralsnog niet past. Zonder gear cover rijden wordt door sommigen aanbevolen, maar het lijkt me onder de natte Nederlandse omstandigheden toch niet zo'n goed idee. De 48p houden het trouwens redelijk onder de RPM gear cover tot nu toe. SCRT Pilot, heb jij ervaring met 32p en open gear box in natte/zanderige condities? Ik lees ook wel dat het veel lawaai maakt.

BTW Ik heb net mijn Baja body binnen :mrgreen:

in de category verspilde post...

Man ik wil dat mijn parts aan komen!

EDIT: tegelijk post! volgens mij heb je het over de "slipper clutch" maar ik weet het niet zeker...

Het werkt

PICT0007.JPG

Idee schaamteloos gejat van dit forum, volgens mij uit het E-Revo topic... maar het werkt goed. Bedankt!
€1,50, douchemuts bij de Hema, waar wacht je op.

ik heb de mijne (niet brushless) gewoon onder de douche gehad;P (en ja ik ga mijn brushless gewoon squirrelstyle waterproofen zodra ik euro's heb om de upgrade te scoren) Screw douche mutsen!(bloemetjez zouden wel toffer zijn:P)

Iemand hier ervaring met RcScrewz?

Back